środa, 18 grudnia 2019

Uzdrovisco Olejowa Esencja odmładzająca wygląd mak arcydzięgiel

Witajcie, dziś przychodzę z recenzją prawdziwej perełki, esencję tą dostałam do testów na ta konferencji Beauty Fair Influancers o której więcej przeczytacie w TYM wpisie, mówię tutaj o Olejowej Esencji odmładzającej wygląd mak arcydzięgiel od Uzdrowisco. Jeżeli nie słyszeliście jeszcze o tej marce tym bardziej zapraszam was do wpisu bo jest warta poznania. 





Zaczynając powiem wam coś więcej o marce czyli o Uzdrovisco, pierwszy raz spotkałam się z ich produktami właśnie na wyżej wymienionej konferencji, jest to dość nowa Polska marka kosmetyków naturalnych których składy są oparte na starannie wyselekcjonowanych roślinnych esencjach, które są podawane w największych pozytywnie działających dawkach. Jest to marka łączącą kosmetyki dobre z natury z dobrem płynącym z twórczego rozwoju. Naturalnie!


Olejowa Esencja odmładzająca wygląd jest to jeden z produktów z serii Mak, drugim produktem tej serii jest balsamiczne serum, które po bardzo pozytywnych wrażeniach związanych z tym produktem mam również wielką ochotę przetestować.  



Esencję mamy zapakowaną w szklaną ( duży plus dla środowiska! ) buteleczkę z wygodną pipetą która ułatwia dozowanie o pojemności 30 ml. Bardzo podoba mi się szata minimalistyczna, ale jaka piękna! Pierwsze co przykuło moją uwagę podczas używania kosmetyku to jego zapach, jak już wiecie uwielbiam kosmetyki które pięknie pachną, a zapach tej esencji.. jest po prostu cudowny i zdecydowanie uprzyjemnia mi wieczorną pielęgnację nie jest to zdecydowanie zapach mocny duszący lecz delikatny lekko słodki otulający skórę. Konsystencja jak to w olejach rzadka lejąca produkt bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia 'tłustego filmu'. Używam ją na noc jako ostatni etap pielęgnacyjny nie potrzebuję już używania kremu, wspaniale nawilża skórę jest mięciutka w dotyku, delikatnie ją rozświetla a skóra wygląda na zdrową zadbaną. Bałam się że przy mojej cerze tego typu produkt może mnie zapchać jednak nic takiego nie miało miejsca a skóra odżyła przy jej stosowaniu. 


INCI: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Cocos Nucifera (Coconut) Oil,  Pseudozyma epicola/apricot kernel oil/ olive fruit oil/sunflower seed oil/sweet almond oil/angelica gigas root extract ferment extract filtrate, Squalane, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Papaver Rhoeas Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Passiflora Incarnata Seed Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil , Glyceryl Caprylate, Parfum/Fragrance






Podsumowując polubiłam się z nią i na pewno będę testować jeszcze inne produkty tej marki więc jeszcze o niej usłyszycie na blogu , bardzo podoba mi się ich wizja oraz to że jest to marka tworzona z pasją do produktów naturalnych co lubię. Wywarli na mnie bardzo pozytywne wrażenie podczas warsztatów, a wiedza jaką miała do przekazania współtwórczyni marki Anna Bukowska była ogromna. 

Znacie Uzdrovisco? Używacie tego typu produktow? Co sądzicie o Esencji?

20 komentarzy:

  1. Ciekawy skład, ładne zdjęcie na pudełku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale widzę, że warto wypróbować jej produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się skuszę na tą esencję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, zdecydowanie coś dla mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, już jakiś czas temu czytałam o tej firmie i wypada u mnie bardzo na plus. Muszę jej spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta essencja wygląda wspaniale! jeszcze 99% natury! wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cenię sobie naturalne produkty, więc chętnie wypróbuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie znam tej marki, muszę się przyjrzeć co mają w ofercie ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka chyba od niedawna na rynku - z nazwą już sie spotkałam, ale produktów nie znam. Ciekawy kosmetyk :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej marce ostatnio dośc sporo słyszę, ale jeszcze nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki nie znam, ale produkt wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh... kocham olejowe esencje. Dobra recenzja swoją drogą. Obserwuję, pozdrawiam i życzę wesołych świąt!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ma skład, już sporo dobrego czytałam o kosmetykach tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie miałam nic z tej marki, ale chętnie bym ten produkt przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marka bardzo mocno mnie kusi i na pewno za jakiś czas na coś się skuszę! Esencja brzmi ciekawie, a podobno na uwagę zasługują również maski.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie sera, esencje. Coraz częściej słyszę o tej marce więc chętnie wypróbuję bo i skład jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia