niedziela, 15 lipca 2018

Cetaphil EM Emulsja Micelarna



Witajcie! Dziś przychodzę do was z recenzją Emulsji Micelarnej marki Cetaphil. 
Oczyszczanie jest bardzo ważnym etapem pielęgnacji skóry a ten dermokosmetyk jest już ze mną od kilku lat i bardzo go sobie chwale, a za co dokładnie, o tym poniżej. Jednak zacznijmy od tego co obiecuje nam producent: 




Używam go do codziennego mycia twarzy rano oraz wieczorem po demakijażu, odkryłam go w momencie gdy moja cera była naprawdę problematyczna, był to czas walki ze sporym trądzikiem, najbardziej dokuczały mi spore podskórne grudki które ciągle nawracały teraz jest już o niebo lepiej. Emulsję tą kupiłam z polecenia dermatolog, teraz parę lat od tamtego czasu wciąż stale kupuje kolejne opakowania. Po wielu kuracjach kwasami, oraz walką o dobry stan mojej skóry aktualnie nie mam co narzekać, jestem z jej stanu zadowolona, wiadomo nie jest idealnie czasem coś się pojawi ale rzadko i na pewno jest o niebo lepiej niż było.


Ale wracając do emulsji, bo na pewno jest jednym z kosmetyków któremu zawdzięczam lepszy stan mojej cery, teraz skóra jest gładka, bez krost, a jeżeli już coś się pojawi to goi się w szybkim tempie.    Emulsja jest delikatna, bezzapachowa i się nie pieni , nie podrażnia ani nie uczula, sprawdziła się w czasie kuracji kwasami. Widocznie oczyszcza skórę i nie czuć przy tym takiego ściągnięcia jak w przypadku wielu żeli do mycia twarzy, skóra po umyciu jest delikatna w dotyku czuję że jest czysta i zdrowa, nie zapycha. Jest wydajna, wystarczy odrobina aby umyć całą twarz. Polecam ją szczególnie osobą z problemami skórnymi, ale również i tym którzy ich nie mają w celu dokładnego oczyszczania i braku zapychania skóry. Cena ok. 39zł za pojemność 250ml.

Chętnie poznam wasze zdanie na jej temat, znacie tą emulsję? Jakie są wasze doświadczenia z tego typu kosmetykami?  :)  

58 komentarzy:

  1. Używałam jej do pielęgnacji skóry noworodka, świetnie się sprawdziła - mam ogromne zaufanie do tej firmy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i u nas do tego się przyda zobaczymy jak malutka się urodzi. :)

      Usuń
  2. Ja miałam inną emulsję właśnie typowo dla dzieci i naprawdę fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś, polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam bo nie miałam problemów z skórą ale jeśli polecasz nawet i dla tych co nie mają to jestem chętna kupić :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, używam go już ładnych kilka lat i ciągle do niego wracam :) ;*

      Usuń
  5. Nie miałam. Na razie mam spokój z cerą na szczęście, ale dobrze wiedzieć za co łapać w przypadku problemów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam, ale szukam właśnie teraz czegoś na wakacje i chyba skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam kiedyś - całkiem ciekawy produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o takich emulsjach i dziękuję za przypomnienie mi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosowałam u syna, który ma problemy skórne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie używałam żadnych płynów czy emulsji micelarnych. Pozdrawiam /jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna dla mnie i mojej atopowej skóry

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o tym kosmetyku od bardzo dawna, ale jeszcze nigdy go nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam problematyczną cerę i bardzo przesuszoną zwłaszcza zimą oraz skórę skłonną do atopii. Wtedy jest najgorzej. Stosuję produkty Cetaphil i są dla mnie bardzo dobre. Miałam balsam i płyn do mycia ciała. Testowałam na sobie produkty różnych marek : Mediderm, Oilatum, Cetaphil, Ziaja. Cetaphil ma kosmetyki naprawdę specjalistyczne i bardzo dobre. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jej nie używałam, ale wygląda fajnie ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu, kiedyś miałam coś z tej firmy i pamiętam, że bardzo lubiłam... tylko co to było. hehe :D Produkt ciekawy. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele dobrego słyszałam o tym produkcie. Nigdy jednak go nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że Cetaphil ma w ofercie micelek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że masz kosmetyk który Tobie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej emulsji. Moje problemy z trądzikiem na szczęście skończyły się na etapie gimnazjum. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz, że dostałam kiedyś próbkę tego kosmetyku i do tej pory leży, kuknę na niego ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. moja mama stosowala ta emulsje i jej pomogla

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdaje się, że to dobry produkt. Może kupię swoim dorastającym chłopakom :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam emulsję do smarowania twarzy w wersji mini i się niestety nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  24. często o nim czytałam, ale nigdy jeszcze go nie próbowałam...
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten produkt :) używam , do tego jeszcze ich krem mocno nawilzający

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam wcześniej o tej emulsji. Mam zupełnie inną cerę i jestem ciekawa, jak by się na niej sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy produkt warty uwagi. Obserwuje i zapraszam do siebie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy jeszcze nie używałam żadnego kosmetyku tej marki, ale ostatnio moja cera sprawia mi nie małe problemy więc może przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam swoj jeden sprawdzony plyn do demakijazu i zawsze go uzywam z ziaji ulga :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja używam jakiegoś zwykłego płynu micelarnego i żelu z tolpy. Ale na ten produkt z chęcią się skuszę.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Już dawno nie miałam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najchętniej używam kosmetyków firmy Tołpa
    Ale nie zaszkodzi
    Skorzystać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam tej emulsji ale bardzo mnie zaciekawiła 🙂 chętnie sprawdzę jak działa 🙂

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam kiedyś.. bardzo dawno temu :-) niestety miałam zupełnie odmienne wrażenia. U mnie skończyło się mega zapchaniem i długo sie z tego leczyłam. Może obecnie skład jest zmieniony.. albo moja skóra tak wówczas ześwirowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz spotykam się z takim produktem :D Zainteresuję się nim!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cetaphil to klasyk :D Używałam go dość długo przy problemach skórnych ponieważ jest bardzo delikatny, nie podrażnia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Słyszałam o tym produkcie, ale nie miałam okazji korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tym produktem.
    Z chęcią bym przetestowała :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze o nim nie słyszałam :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię ten produkt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Zastanawiałam się nad jego zakupem jednak raczej po niego nie sięgnę :)
    Zapraszam do mnie
    https://mamaneliopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. przypomnialas mi ze musze kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie słyszałam wcześniej o tej emulsji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Miło czytać o kolejnym przydatnym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie słyszałam o tym produkcie, ale chętnie bym go wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja słyszałam o tym produkcie, ale nigdy go nie testowałam :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam jakiś produkt Cetaphil i też spisywał mi się super, ale nie pamiętam co to było. Chyba będę musiała wrócić do tej marki i przetestować pokazaną przez Ciebie emulsję :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Używałam swego czasu bardzo długo i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobrze, że jesteś zadowolona :) Sama może skorzystam

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Używam tego produktu juz dobrych kilka miesięcy, ale do demakijażu mi się nie sprawdził. Jedynie do mycia buzi. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia