sobota, 28 lipca 2018

Recenzja zbiorcza kosmetyków Coloris - Laura Conti oraz LC +



Witajcie! Dziś przychodzę do was ze zbiorczą recenzją produktów marki Coloris


Pierwszym produktem jest krem kompleksowa pielęgnacja do rąk i paznokci Laura Conti Home Spa. 


Krem ma fajne poręczne opakowanie, łatwo się go dozuje dobrze się rozprowadza i wchłania się również bardzo dobrze nie pozostawiając tłustego filmu. Cena również na plus ponieważ za 100 ml płacimy zaledwie 3,99.  Skład zachęca ponieważ zawiera w sobie olejek rycynowy olejek migdałowy i witaminy. Ma zdecydowanie specyficzny zapach, który nie każdemu się spodoba, dla mnie przy pierwszych użyciach był zdecydowanie zbyt mocny,słodki, później jednak już się do niego przyzwyczaiłam i mi nie przeszkadzał ale warto powąchać przed zakupem. Działania na paznokcie nie zauważyłam, ale to pewnie dlatego, że aktualnie nie mam z nim problemu są twarde szybko rosną i nie rozdwajają się.  Jest to lekki i przyjemny krem jednak jeżeli macie problem z suchymi dłońmi który u mnie w czasie ciąży się nasilił (szczególnie na prawej dłoni)  to z tym sobie nie poradzi, poleciłabym go dla osób które szukają nie drogiego lekkiego kremu do skóry bez problemów wymagającej lekkiego nawilżenia.


Kolejnym produktem o którym chce wam opowiedzieć jest Regenerujacy Balsam do ust z olejkiem Monoi i Jojoba.


Balsam ten zapakowany jest w kartonowe pudełeczko, na którym mamy dokładnie opisane przez producenta działanie kosmetyku, oraz skład, sam balsam znajduję się w wysuwanym opakowaniu. Balsam składa się z 99% procent naturalnych składników i jest wegański co również jest dużym plusem. Skład jest naprawdę bardzo dobry zgodnie z obietnicami, bazuje na 8 naturalnych składnikach takich jak min. masło kakaowe, masło shea oraz liczne olejki. W tym produkcie zapach jest bardzo delikatny wręcz mało wyczuwalny. Używa się go z przyjemnością, bardzo dobrze nawilża usta, pomaga pozbyć się suchych skórek wokół ust i w tym celu mogę go zdecydowanie polecić. Jest bezbarwna i nadaje delikatny połysk na usta. Balsam wylądował na stałe w mojej torebce. Jak w przypadku kremu cena jest również niska 9,99 za 4,8g.


Teraz przejdę do duetu który okazał się naprawdę bardzo dobry, intensywnie odżywcza maska do stóp z glinką kaolinową oraz intensywnie odżywcza maska do dłoni.


Pierwsza z nich, czyli Intensywnie odżywcza maska do stóp z glinką kaolinową , maska jest zapakowana w łatwą do otwarcia saszetkę, jest koloru żółtego, ma gęstą konsystencję ale łatwo się ją nakłada. Maska jest wydajna mamy jej dość sporo w opakowaniu wiec podzieliłam ją sobie na 2 razy, należy trzymać ją na stopach 30 - 40 minut, dość długo ale ja wykorzystałam czas i nałożyłam ją w trakcie meczu i przeczekałam całą połowę :) . Po zmyciu efekt był naprawdę zadowalający skóra jest gładka i mięciutka w dotyku nawet na piętach gdzie skóra jest najbardziej problematyczna. Nie wypowiem się jednak w sprawie działania przeciwgrzybicznego , bo na szczęście nie mam takich problemów. Cena 7,50 za 35 ml. 


Ostatnim produktem, jest Intensywnie odżywcza, nawilżająca maska do dłoni w postaci nasączonych rękawiczek.  I ten produkt sprawdził się na moich dłoniach zdecydowanie lepiej niż wyżej wymieniony krem. Po otwarciu pudełka ukazują nam się białe rękawiczki raczej w standardowym rozmiarze nie za duże, nie za małe na moje dłonie pasowały idealnie, są dobrze zabezpieczone aby użyć produktu wystarczyło owe rękawiczki naciąć i włożyć na dłonie co jest dużo bardziej komfortowe niż używanie maski którą musimy trzymać na dłoniach i uważać czy nie pobrudzimy wszystkiego wokół. Tutaj w składzie również mamy olejek ze słodkich migdałów ale także kolagen, elastynę oraz witaminę E, i to dzięki nim efekt jest naprawdę zadowalający. Rękawiczki trzymamy na dłoniach 20-30 minut, ja wybrałam tą dłuższą opcję. Po zdjęciu rękawiczek skóra na dłoniach jest dokładnie taka jak po spa dłoni, gładka przyjemna w dotyku i rzeczywiście widoczne jest odżywienie naskórka i zlikwidowanie szorstkości. Nie mam przebarwień na dłoniach więc tutaj również się nie wypowiem ale wydaje mi się, że przy regularnym stosowaniu również i w tym temacie da radę. Cena również bardzo niska w porównaniu z jakością produktu 11,99 . Na pewno do niej wrócę.  


Podsumowując są to dobre kosmetyki w niskiej cenie. A jakie jest wasze zdanie na tematu tych produktów? Znacie markę Coloris ? Lubicie? Ciekawi mnie wasze zdanie na ich temat. 




24 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze niczego tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej marki wcześniej więc twój post mnie zaciekawił. Chętnie wypróbowałabym balsam do ust :)). Może kupię, zaintrygował mnie :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś widziałam na półce tą marke, ale nie umiem sobie przypomnieć - gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem do rąk, ale w sumie nie jestem jakoś szczególnie zainteresowana tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tych produktach jeszcze nie słyszałam, ale miałam pomadkę o zapachu gumy do żucia Laura Conti i była całkiem przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tych produktach nie słyszałam wcześniej :) Miałam kiedyś odżywkę do paznokci Laura Conti i nie wspominam jej za dobrze, bo nie dość, że nic nie robiła, to jeszcze bardzo szybko zgęstniała na kamień praktycznie i nie dało się z nią już nic zrobić, więc od tego czasu jakoś nie interesuję się produktami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych produktów. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce jest ciekawa tego balsamu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, zainteresował mnie ten balsam do ust bo niestety mam z nimi problem i bardzo się przesuszają. A skoro, ma naturalny skład i co najważniejsze, działa to chyba się na niego skuszę <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale chętnie bym przetestowała te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie kojarzę tych produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, kompletnie nie znam!! A uwielbiam nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te produkty - sama przykładam dużą wagę do pielęgnacji dłoni - wszak to nasza wizytówka!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo znów fajne kosmetyki! :*
    Zastanawia mnie ta maska do stop oraz maska do rąk :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czytać recenzję kosmetyków, bo zawsze to bardziej obiektywne niż zamieszczane przez producentów:) a maska do dłoni to coś dla mnie:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne produkty! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej mnie zainteresował ten balsam do ust :) Jak wykończę swoje stare produkty do ust - pewnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Być może skuszę się na ten krem do rąk i paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nigdy nie testowałam kosmetyków tej marki, jednak wyglądają bardzo ciekawie. Może nawet się na nie skuszę.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli mam być szczera to powiem ci że względem marki nam bardzo mieszane uczucia bo mniej więcej 2 na 10 produktów się u mnie od nich sprawdza a reszta niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  22. te dwie ostatnie maski bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia