czwartek, 7 maja 2020

Aloesowy żel kojący Holika Holika

Witajcie, dziś przychodzę do was z recenzją kosmetyku który ma wyjątkowo wiele zastosowań można by rzec kosmetyku wielofunkcyjnego i w środowisku blogowym często już kultowego. Zanim go kupiłam naczytałam się o nim naprawdę wiele, był zachwalany z każdej strony postanowiłam więc sprawdzić na sobie czy i w jaki sposób sobie na to zasłużył.




" Aloe 99% Soothing Gel to wielofunkcyjny aloesowy żel, który zawiera 99% ekstraktu z aloesu, który głęboko i bardzo szybko wnika w tkanki, wchłania się 4 razy szybciej niż woda, a ponadto zapewnia utrzymanie prawidłowego nawodnienia skóry przez długi czas. Oczyszcza, ujędrnia i regeneruje naskórek oraz poprawia miejscowe krążenie krwi. Produkt przynosi efekt nawilżenia, chłodzenia i odświeżenia.

Aloe 99% Soothing Gel posiada duży wachlarz zastosowń i idealnie sprawdzi się jako:
  • serum do włosów, które będzie nawilżać suche i łamliwe końcówki
  • krem nawilżająco - kojący, który idealnie nada się podczas poparzeń słonecznych, ukąszeniach owadów czy po zabiegach kosmetycznych, które podrażniają skórę
  • miejscowy żel na okolice oczu, który zmniejsza cienie i opuchliznę
  • balsam do ciała, stóp i dłoni redukujący suche miejsca
  • żel po goleniu, który łagodzi podrażnienia mechaniczne "




Produkt ma bardzo ładne poręczne i nawiązujące do liścia aloesu opakowanie, dokładnie widoczne mamy zużycie produktu chociaż jeżeli o zużycie chodzi jest bardzo wydajny wystarczy go naprawdę niewiele na jednorazowe użycie a efekt jest zadowalający. Zapach przyjemny aloesowy delikatny nie nachalny. Używałam go głównie na twarz oraz ciało, jeżeli chodzi o jego działanie na włosy nie  wypowiem się ponieważ w ten sposób go nie testowałam póki co.  
Sprawdza się świetnie jako balsam do ciała , szczególnie lubię go używać po kąpieli oraz na miejsca podrażnione po goleniu uspokaja wtedy wszelkie podrażnienia. Żel szybko się wchłania, dobrze nawilża koi i co ważne nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy. 
Do twarzy sprawdza się równie dobrze, zdarzyło mi się go używać za równo na noc w celu mocnego nawilżenia skóry i świetnie radzi sobie z suchością skóry, szybko się wchłania i doskonale współgra z kremem na noc. Oraz na dzień jako baza pod makijaż gdzie również sprawdza się świetnie szczególnie gdy nie mamy rano zbyt wiele czasu z tym swoim ekspresowym wchłanianiem się współgra z podkładem nic złego się nie dzieje, dodatkowo zapach orzeźwia i pobudza do działania. ;) Również wszelkie ranki, zadrapania przy używaniu go goją się zdecydowanie szybko. Dodatkowym plusem jest również cena za 250ml opakowanie zapłacimy około 30 zł w zależności od sklepu. 

Dobry uniwersalny produkt za stosunkowo niską cenę a zastosowań ma wiele. 
A jakie Wy macie o nim zdanie? Znacie , używacie? Polecacie inne kosmetyki tej marki ? 


6 komentarzy:

  1. Aż sama sobie się dziwię, że jeszcze go nie miałam 🙂
    Też sporo dobrego o nim słyszałam 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle plusów się słyszy i czyta o tym produkcie - a sama nigdy go nie testowałam, więc nie mam zdania ! jednak już samo opakowanie - zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten żel i pozostanę mu wierna do końca życia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji używać, ale słyszałam dużo dobrego o tym żelu więc na pewno kiedyś go sprawdzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak, to produkt prawdziwie kultowy. Na tyle, że gdy był na fali, był problem z jego dostępnością... Sama jeszcze nie miałam i raczej chyba póki co się nie skusze. Na podrażnienia mam ekstrakt z aloesu który również świetnie się sprawdza...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia