sobota, 28 grudnia 2019

Trio Allerco czyli Krem Emolientowy Nawilżający, Szampon nawilżający oraz Żel myjący w akcji.

O marce allerco wspominałam wam już przy okazji wpisu na temat pielęgnacji maluszka w którym opisałam balsam do ciała oraz emulsję do kąpieli allerco które u mojej córeczki sprawdziły się idealnie polecam post zwłaszcza mamą maluszków bo są to naprawdę warte wypróbowania. Tym razem przychodzę do was z recenzją emolientowego kremu natłuszczającego, szamponu nawilżającego oraż żelu myjącego.


Produkty marki allerco są to emolienty przeznaczone do skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii, jako jedyne na rynku posiadają w swym składzie molekułę Regen7, substancję fizjologiczną, pochodzenia witaminowego, o wysokim potencjale bezpieczeństwa. W swoim składzie nie zawierają substancji zapachowych oraz barwników. 


Emolientowy Krem natłuszczający allerco jest zamknięty w wygodnej tubce o pojemności 75 ml czyli jak na krem standardowa pojemność, krem jest bezzapachowy i hipoalergiczny, konsystencja jest gęściejsza ale nie ciężka wchłania się bardzo szybko i pozostawia na skórze uczucie nawilżenia i natłuszczenia, łagodzi i koi skórę. Bardzo dobrze radzi sobie z wszelkiego rodzaju suchymi skórkami ten problem znika od razu. Myślę też że sprawdzi się u osób z bardzo suchą skórą bo nawilżenie i natłuszczenie jest widoczne od razu. Jak i w minusowych temperaturach myślę że będzie idealny właśnie na mrozy. Jest wydajny wystarczy niewielka ilość na całą twarz. 


Szampon nawilżający allerco , szampon podobnie jak krem również jest bezzapachowy, konsystencja w sam raz nie za gęsta bardziej lejąca, lekko się pieni i nie szczypie w oczy, bardzo dobrze oczyszcza ale jest przy tym delikatny, nie plącze włosów, sprawdził się również u mojego męża który ma całkiem wrażliwą skórę głowy i często inne szampony go uczulają i powodują łupież przy tym nie było takiego problemu. Nie uczula, nie podrażnia. Włosy po umyciu są całkiem miłe w dotyku i co najważniejsze dobrze oczyszczone. 



Ostatnim produktem jest Żel myjący allerco, kosmetyk ten jak pozostałe 2 jest bezzapachowy konsystencja całkiem gęsta nie rozlewa się, pieni się słabo ale oczyszcza delikatnie a zarazem bardzo dokładnie. Nie podrażnia, nie uczula. Ja osobiście nie należę do osób z bardzo wrażliwą skórą a do mycia wolę używać mocniej pieniących się i pachnących produktów, ale ten również wywarł na mnie dobre wrażenie i polecam go szczególnie dla osób z bardzo wrażliwą skórą, alergiami. 


Ja po raz kolejny jestem zadowolona z produktów tej marki, a wy znacie kosmetyki allerco? Używacie na sobie, a może dla maluszków? :) 

23 komentarze:

  1. Używam tych kosmetyków regularnych i bardzo je lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tej marki ale muszę się nią zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. totaolnie nie kojarzę tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. markę znam tylko z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam produktów spod szyldu tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ich nie poznałam, miałam okazję poczytać. Może kiedyś się przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ich ,ale chętnie bym wypróbowała je 😀
    Obserwuje i pozdrawiam 😀
    Szczęśliwego Nowego roku 😘✨
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. This is a new brand for me, I want try it :)
    Hi, I like your blog dear!!
    Would you like to follow each other?
    Fifty Shades Fashion Blog

    Have a great 2020!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ten emolientowy krem natłuszczający chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam marki ale lubie emolienty! moze sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. znam :) wszystkiego dobrego w nowym roku::)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kilka tych produktów, głównie stosował je Mój braciszek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście ich nie miałam, ale mój brat stosuje szampon. Nie wiem jak w efekcie bo nie pytałam, ale już kończy 3 opakowanie, to chyba się dobrze używa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tych produktów ale widzę, że się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W swoich zapasach miałam jeden kosmetyk do mycia z emolientami i przyznam że moja skóra dziwnie na niego reaguje. Może to kwestia tego, że ze skórą nie mam właściwie żadnych problemów. Nie potrzebuje może aż takiej ochrony i opieki. Niemniej jednak markę znam i czytałam na wielu blogach, że działa rewelacyjnie na skórę maluszka i przesuszoną...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych produktów, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosowałam ten zel myjący a szampon mam nadal i go używam. Bardzo mi przypadowaly te kosmetyki a szczególnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja marki nie znam, ale muszę coś kiedyś wypróbować z ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tej marki, ale produkty ciekawe :)
    Szczęśliwego Nowego Roku 2020! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nazwa marki już gdzieś mi się przewinęła :) Z chęcią bym wypróbowała te kosmetyki :) Jestem alergikiem to jak najbardziej byłyby wskazane :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia