niedziela, 24 czerwca 2018

Szybki Haul Zakupowy Promocje Bielenda, Aussie , Perfecta Mama

Witajcie, dziś przychodzę do was z szybciutkim Haul-em zakupowym.  Nie są to duże zakupy, ale ze względu na naprawdę dobrą promocję warto o nich wspomnieć może komuś z was również uda się załapać na tą promocję.

A więc przechodząc do sedna, przy okazji zwykłych zakupów w Tesco, wypatrzyłam na regale z promocjami/wyprzedażami mój ulubieniec z Perfecty, czyli specjalistyczny krem przeciw rozstępom o którym pisałam tutaj za niecałe 10 zł jakoś tak około 8,59, a zaraz obok w tej samej cenie Specjalistyczny preparat ujędrniający ciało po porodzie, po świetnych doświadczeniach z kremem przeciw rozstępom jestem naprawdę ciekawa tego kremu, a na pewno po porodzie taki kosmetyk się przyda! :) 

Patrząc dalej na ciekawe promocje wypatrzyłam kolejne 2 produkty dla mam, z serii Sexi Mama firmy Bielenda, z ceną 5 zł za sztukę więc naprawdę dobra cena. Są to Skuteczny krem na opuchnięte nogi ( co zdecydowanie w te upały na samej końcówce się przyda) oraz Skuteczny Balsam nawilżający do ciała. 


Do tego z myślą o kosmetyczce do szpitala, gdzie mini produkty są świetnym rozwiązaniem, nie zajmują tyle miejsca w torbie i idealnie wystarczą na pobyt w szpitalu kupiłam małą wersję szamponu Aussie z mojej ulubionej serii z orzeszkami macadamia za całe 3 złote! :) Po drodze wstąpiłam również do Rossmana, gdzie kupiłam również w promocji 2 produkty z tej samej serii tj. pełno wymiarową wersje wyżej wymienionego szamponu (którego będę używać w domu) oraz odżywkę z tej samej serii. 


Używałyście któreś z tych kosmetyków? Może któryś z nich jest wśród waszych ulubieńców? A może udało wam się ostatnio zdobyć jakieś inne dobre kosmetyki w fajnej promocji? :) 

44 komentarze:

  1. Zdarza mi się sięgać po odżywki do włosów z Aussie. Mają dobry wpływ na moje włosy i nie raz je ratują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak też lubię tą markę. :)

      Usuń
    2. :), chociaż ja po rozjaśnianiu włosów teraz częściej sięgam po kosmetyki np. z Macadamian Natural Oil

      Usuń
  2. Świetne zakupy, super produkty udało Ci się upolować, w świetnych cenach :D
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam produkty Aussie - fajnie się u mnie sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te mini produkty w szpitalu :) dla mnie najlepsza seria dla kobiet w ciąży ma Ziaja mamma mia ( 2 ciążę i brak rozstępów) teraz po porodzie używam z tej samej serii masła ujędrniającego też jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie myślę, że te mini produkty to najlepsze rozwiązanie właśnie do szpitala czy na wyjazd. :)

      Usuń
  5. Używałam kosmetyków z serii sexu Mama i nawet dobrze wspominam, składy co prawda nie jakaś rewelacja ale robiły swoje. Mi odpowiadał ich zapach co jest kluczowe w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No musze się wybrać do Rossmanna bo też czeka mnie szpital.. ( coś czuję już nie długo) ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa mieć szczęście do promocji;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś szampon z Aussie i bardzo mile go wspominam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale gratka - tyle produktów w promocyjnych cenach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aussie miałam i lubię ich zapach :) ale moja skóra głowy mało jaki produkt akceptuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z powyższych kosmetyków, zgarnęłaś produkty za bardzo dobrą cenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty marki Aussie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twojej gromadki znam tylko kosmetyki Aussi i niestety nie jestem ich fanką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Tak na dobrą sprawę to chyba nigdy nie próbowałam niczego ani od Perfecty ani od Aussie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty Perfekty używam pozostałych firm nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo fajnych kosmetyków ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnego kosmetyku :) Od Perfecty zdarzyło mi się próbować jakiś produktów i bywało z nimi różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aussie! <3 Bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię odżywki i szampony Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze żadnego z wymienionych kosmetyków ale uwielbiam promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkty Aussie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym wypróbowała odżywkę Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. The products sound good. Hearing about them for the first time. Great review

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne promocje, u mnie jakoś rzadko w tesco coś da się ciekawego upolować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków
    Ostatnio polubiłam promocje w Rossmanie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam nic z Twoich zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety wszystkie kosmetyki są mi obce :P
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/06/ogrod-peen-lawendy-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam odżywkę Moist, ale te drugą. Ta twoja 3 minutowa to jest coś między maską a odżywką chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiele dobrego słyszałam o marce Aussie:) Jestem bardzo ciekawa tych produktów:)

    Buziaki:*
    Zapraszam cię kochana na dwa nowe posty:)
    -->Białe okulary serca i spódnica z perełkami
    -->Moje Must Have - lato 2018

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo tych kosmetyków. Żadnego nie używałam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam żadnego z tych kosmetyków!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba tylko Aussie coś miałam, ale w innej wersji i jeszcze lata temu, jak wchodziły :P

    OdpowiedzUsuń
  33. widać, że zakupy udane :) nie znam tych produktów, ale już od dawna mam ochotę wypróbować te do włosów z Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale słyszałam że te kosmetyki z serii sexy mama są bardzo chwalone :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zawsze ciekawiły mnie kosmetyki aussie

    OdpowiedzUsuń
  36. Aussi to zdecydowanie jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych ;)
    Zawsze stawiają na nature i chyba jeszcze nie miałam szamponu, odżywki, maski, który by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam okazji poznać tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Perfecta Mama miałam krem do twarzy z filtrem i był świetny ! Na prawdę polecam 👌

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia