piątek, 24 lipca 2020

Zapach idealny woda perfumowana Chloé Chloé

Dziś mam dla was post o zapachu idealnym, myślę że każda kobieta ma taki zapach który kojarzy jej się z wyjątkowymi chwilami moim jest właśnie Chloé.


Zapach ten kojarzy mi się właśnie z taką wyjątkowością, lekką elegancją, kobietą w słomianym kapeluszu i zwiewnej sukience w kwiaty podczas zachodu słońca gdy wiosenny wiatr porywa jej włosy. No to dałam się ponieść wyobraźni, przechodząc jednak do konkretów gdy powąchałam ją po raz pierwszy już wiedziałam że to 'ten' zapach nuty zapachowe współgrają w nim ze sobą idealnie.  Jest to zapach kwiatowy, nutami głowy są piwonia, frezja i liczi; nutami serca róża, konwalia i magnolia; bazę tworzą w nim bursztyn i cedr virginia. Zapach jest bardzo kobiecy, elegancki wręcz uwodzicielski, ale nie przytłaczający.


Sam w sobie jest bardzo klasyczny, ponadczasowy, idealny na wielkie wyjścia jak i na codzień gdy chcemy pachnieć wyjątkowo. Zamknięty w eleganckim i minimalistycznym flakoniku w prosty sposób przewiązany różową wstążką, pięknie prezentuje się na toaletce. 
Zdecydowanie jest trwały zostaje na ubraniu i na ciele, utrzymuje się długo,ale w delikatny sposób. I jest przy tym wydajny wystarczy odrobina. 
Jedynym minusem może być tutaj cena, za opakowanie 75ml zapłacimy w internecie około 250 zł, 50 ml wacha się w okolicach 200 zł często można dorwać taniej, w drogerii zapłacimy pewnie i więcej, jednak przy tak dobrej wydajności wydaje mi się że warto sobie zrobić prezent i mieć chociaż jeden taki flakonik. 
Gdy mam go na sobie często dostaje komplementy i zapytania czym tak obłędnie pachnę. ;) 


To mój zdecydowany ulubieniec, i wiem że także wielu innych kobiet, wasz również? 
A może macie inne zapachy które są waszymi ulubieńcami i kojarzą wam się właśnie z takimi wyjątkowymi chwilami? 

43 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu, ale myślę, że mógłby mi się spodobać 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto powąchać przy najbliższej okazji, na pewno ma w sobie to 'coś' :)

      Usuń
  2. Nie znam tego zapachu. Od lat używam Si ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam, muszę więc koniecznie sprawdzić. :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do powąchania może akurat wpasuje się w twój gust. :)

      Usuń
    2. myślę, że spodobałby mi się :)

      Usuń
  4. Kiedyś sprawdzałam jeden z zapachów Chloe, ale był strasznie słodki. Nie wiem czy to był ten czy inny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat z tych osób które lubią właśnie te słodkie. :)

      Usuń
  5. Nie znam tego zapachu - musiałabym go powąchać ,mógłby mi się spodobać bo lubię takie zapachy ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam powąchać przy okazji, może to akurat będzie 'ten' zapach ;)

      Usuń
  6. Znam ten zapach, niestety nie jest on dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten zapach i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach jest mi znany, jednak nie jest mój ulubiony. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego zapachu ale słyszałam że jest piękny 😊 ja mam swojego ulubieńca od lat a jest nim obsession night od ck

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O słyszałam o nim ale nigdy jeszcze go nie miałam, muszę powąchać przy okazji. ;)

      Usuń
  10. Lubię takie zapachy, więc mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne skojarzenia z tym zapachem co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te perfumy to moje marzenie. Chciałabym by było mnie na nie stać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znam i bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiatowe nuty, idealne na wakacje, przepięknie wygląda też flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach chyba nie w moim stylu, ale dobrze, że Ty jesteś zadowolona ;) Chociaż widzę tyle pozytywnych opinii na ich temat, że może może...

    OdpowiedzUsuń
  16. Od lat mam swój ulubiony zapach, aczkolwiek od czasu do czasu lubię przetestować coś nowego :-) Zapach bardzo fajny, mogłabym się skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Produkt ten przedstawia się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marke oczywiście znam (zreszta mam sentyment- tak ma na imie moja chrześniaczka i siostrzenica) - ale tego zapachu nie- ale chetnie sprawdze jak pachnie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Specyficzny i wyrazisty aromat sprawia, że ​​inni ludzie od razu wiedzą, że to perfumy najwyższej klasy

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim ulubieńcem jest niezmiennie Good Girl ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chloe lubię, jednak najbardziej czułam się sobą i najwięcej wspomnień mam z Flowerbomb od Viktora i Rolfa :) Chociaż ostatnio moją miłością stał się Tom Ford Noir Femme i Black Opium Intense. Cudeńka, aczkolwiek mocne w odbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście nie znam tego zapachu, chociaż po nutach zapachowych mógłby mi się spodobać. I jego flakon przyciąga mój wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny zapach, flakonik również prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapachu nie miałam, ale flakonik jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie po nim strasznie boli głowa :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia