piątek, 31 lipca 2020

Rodzina jest najważniejsza

Dziś przychodzę z odrobiną prywaty, ale takiej dla mnie najważniejszej. Nie dzieliłam się jeszcze z wami tutaj, informacją o mojej drugiej ciąży, tak nasza rodzina już całkiem nie długo się powiększy będzie nas 4. Bardzo się cieszymy i już nie możemy się doczekać tego naszego małego szkraba, tak tym razem będzie syn! To dla nas bardzo ważny czas i chcę się podzielić tym również z wami :) Jestem już w 33 tygodniu, tak więc maluch pojawi się u nas w połowie/końcówce września , teraz kompletujemy wyprawkę , tworzymy uroczy kącik dla malucha w sypialni i czekamy. Jednak jest mnie tutaj troszkę mniej a wszystko to za sprawą tego, że upały dają się we znaki, osłabienie, omdlenia muszę na nas teraz bardzo uważać. Między dziećmi będzie 2 lata i 2 miesiące różnicy mam więc nadzieję ze będą trzymać się razem i zawsze będą mogli na siebie liczyć. Może któraś mama ma taką lub podobną różnicę wieku i jest w stanie powiedzieć jak było, jak jest,domyślam się że początki będą trudne ale jak tylko odnajdziemy się w nowej sytuacji będzie na pewno wspaniale. 

Chciałabym również podzielić się z wami kilkoma zdjęciami z naszej małej brzuszkowej sesji, wiecie że uwielbiam łapać takie momenty i tym razem nie mogło być inaczej, jeżeli macie ochotę tutaj znajdziecie również zdjęcia z poprzedniej sesji ciążowej . 
Te z was które są ze mną również na instagramie niektóre z nich miały okazję już zobaczyć, nie umiałam się powstrzymać i najpierw znalazły się właśnie tam. 

Jeżeli jeszcze nie ma was tam ze mną bardzo was tam zapraszam INSTAGRAM , tam jest mnie najwięcej zostańcie więc ze mną zaobserwujcie, zostawcie coś po sobie dla was to mały gest a dla mnie bardzo duża motywacja do działania naprawdę! Ja bardzo chętnie zostanę na dłużej również na waszych profilach, bo pewnie wielu osób jeszcze nie miałam okazji tam znaleźć. 



Rodzina. Tu zaczyna się życie, a miłość nigdy się nie kończy. ❤️



 










Koniecznie dajcie znać co myślicie o tego typu sesji. :)

31 komentarzy:

  1. Też uważam, że rodzina jest najważniejsza:) piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje dla rodziców i starszej siostry. Pięknie wyglądasz kochana. Wspaniała rodzinka. 😊 ♥ 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, naprawdę miło czytać takie słowa! ❤

      Usuń
  3. Oczywiście że rodzina jest najważniejsza, życzę dużo zdrowia na ten trudny okres. Też przechodziłam lata w ciąży, obie córki były urodzone we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O tak ciąża w lato to nie małe wyzwanie, wcześniej córkę urodziłam w lipcu i dokładnie przed tymi największymi upałami więc było dużo łatwiej teraz muszę przetrwać ten najgorętszy okres a później będzie już lżej na pewno mam nadzieje. :)

      Usuń
  4. Wielkie gratulacje. To wspaniała nowina!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratuluję 😘
    Piękna z Was rodzina 💞
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Rodzina to fundament :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sesja zdjęciowa :D Składam serdeczne gratulacje i życzę szczęśliwego rozwiązania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia :) Rodzina to wielki skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia :) wszystkiego dobrego dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zjawiskowo wyglądacie;) Miłość - ot co:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Dużo zdrówka dla całej Waszej rodzinki i szczęśliwego rozwiązania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia pełne radości i miłości 😍 wyglądacie cudownie! Gratuluję i życzę zdrówka dla całej rodzinki 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie różnica 3,5 roku, także trochę większa. Ale wiesz, prześliczna z Was Rodzinka- jestem pewna, że dacie sobie radę:) No i świetnie wyglądasz w ciąży!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku gratulacje! 33 tydzień to już do września przeleci szybciutko, a między dziećmi 2 lata to idealnie. Ja mam siostrę o 7 lat młodszą i dogadujemy się dobrze, cały czas mamy kontakt ze sobą mimo że już nie mieszkamy razem :D Piękne zdjęcia!

    Zapraszam czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, gratuluję!
    Sesja prześliczna i klimatyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesympatyczna z Was rodzinka 👍 i widać, że bardzo się kochacie♥️.Macie prześliczną córeczkę. Teraz to tylko życzyć Wam dużo zdrówka i szczęśliwego rozwiązania.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  19. What a wonderful family, the photos are beautiful

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje ;) Przepiękna z Was rodzina ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie ładne rodzinne fotografie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Photo means capturing the memories and photo shows the past time of life and I Used Camtasia coupon for getting fantastic discount on Camtasia Software.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia