wtorek, 21 lipca 2020

Oczyszczający peeling do twarzy i ust o zapachu arbuza od Nacomi face scrub

Witajcie, dziś zapraszam was na recenzję Oczyszczającego Peelingu do twarzy marki Nacomi o zapachu arbuza kupując go najbardziej ciekawił mnie te zapach, miałam nadzieję że uprzyjemni mi pielęgnację, a czy tak się stało? Zapraszam do recenzji.




Nacomi Oczyszczający peeling do twarzy i ust o zapachu arbuzowym / Face scrub watermelon

Zafunduj swojej twarzy prawdziwe odświeżenie! Arbuzowy peeling sprawi, że pielęgnacja twarzy stanie się słodką przyjemnością! Dzięki zawartości cukru oraz ziarenek maku peeling do twarzy i ust łagodnie usunie martwy naskórek regulując przy tym procesy naturalnej odnowy ich delikatnej skóry, abyś zawsze wyglądała promiennie i świeżo. Olej jojoba i olej ze słodkich migdałów zapewniają jej naturalną pielęgnację i nawilżenie. A dodatkowo niezwykła zmiana konsystencji peelingu z żelowej na kremową na pewno miło Cię zaskoczy! 
Składniki (INCI)/Ingredients/Ingredienti: Sucrose, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Alumina, Glycerin, Vitis Vinifera Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Papaver Somniferum Seed, Tocopheryl Acetate, Sucrose Laurate, Parfum , Aqua, Sucrose Stearate, Sucrose Palmitate , Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Citronellol, Citral, Farnesol, Benzyl Alcohol, Ammyl Cinnamal , CI 75470



Pierwsze co odczuwamy przy użyciu tego peelingu to zapach, a jest on po prostu obłędny, pachnie po prostu arbuzem 🍉  nie jest to zapach
sztuczny chemiczny ale pachnie prawdziwym pysznym arbuzem. Uwielbiam kosmetyki które pachną owocami więc już na początku ma u mnie ogromny plus. Peeling znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 80g, konsystencja gęsta w opakowaniu , natomiast po nałożeniu na zwilżoną twarz szybko zmienia się na delikatniejsza bardziej kremową, łatwo się rozpuszcza i jest delikatny w użyciu. Mimo swojej delikatności oczyszcza bardzo dobrze. Twarz jaki i usta, po użyciu są mięciutkie w dotyku i odżywione. Nie powoduje ściągnięcia na twarzy oraz nie wysusza , spełnia swoje oczyszczające działanie bez dwóch zdań a przy tym nie sprawia żadnych nieprzyjemnych niespodzianek , do tego dochodzi boski zapach za który można go uwielbiać. Cena niska około 20 zł w internecie na promocjach często można go dorwać jeszcze taniej, co przy takiej pojemności jest dobra ceną.


Znacie ten peeling ? A może polecacie inne hity od Nacomi ? 




38 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię kosmetyki pachnące owocami 😍
    Nie miałam tego peelingu- jeśli chodzi o Nacomi, ostatnio skończył mi się peeling do ciała o zapachu tortu kokosowego-ach ,zapach był przepiękny, działanie też przyjemne 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort kokosowy, o mamo to brzmi wspaniale! Też muszę go sprawdzić. :)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś inny peeling Nacomi i był świetny. Ich kosmetyki cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale chęcią wypróbowałabym ten peeling ze względu na zapach arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten peeling, dobrze mi się sprawdził, ale do ulubieńców nie trafił. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każda skóra jest inna, zawsze warto sprawdzić osobiście. ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię peelingi od Nacomi. Tego arbuzowego jeszcze nie miałam, ale narobiłaś mi na niego mega smaka:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że jest też wersja czekoladowa ja teraz na nią mam smaka.. ;)

      Usuń
  7. nie znam go :D ale ostatnio kupiłam w końcu ten olejek z Nacomi 7oils ;D więc mam nadzieję, że będzie to dobry początek z marką ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę go wypróbować, daj znać jak się sprawdzi u Ciebie. :)

      Usuń
  8. Ależ ten peeling apetycznie wygląda :) Uwielbiam kosmetyki pachnące arbuzem, więc kiedyś z przyjemnością go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego peelingu jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki o zapachu arbuza więc ten chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go aktualnie u siebie i po prostu uwielbiam ten zapach
    Pozdrawiam, Mada
    https://www.instagram.com/madd_aa/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba :) chętnie bym go brała:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba bym go zjadła, lubię arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego peelingu, ale zapowiada się ciekawie.Cena też bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego peelingu, ale z Nacomi lubię glinkowe maseczki :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że dla samego zapachu warto dać mu szansę :) w końcu używanie kosmetyków ma być przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam arbuza, a więc napewno by mi się spodobał ;) Na razie nie miałam nic z tej firmy

    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Musi być fajny! Ja z Nacomi lubię i polecam peeling kawowy do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki. Ten peeling wygląda naprawdę ciekawie i już sobie wyobrażam jego zapach 🤩

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię zapach arbuza, więc muszę przetestować ten peeling. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, lubię zapach arbuza, jest taki orzeźwiający i słodki, to zapach lata i wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam ale chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam arbuza. Jestem zainteresowana tym produktem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam go, ale jakoś tak.. bez szału :) Przede wszystkim był za mocny dla mnie i zbyt nawilżający dla mnie. Wolę bardziej oczyszczające kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  25. O ten peeling muszę koniecznie wypróbować bo dużo kosmetyków od nacomi naprawdę mi się sprawdziły, ten skład ich jest super :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia