niedziela, 7 lutego 2021

Rewitalizujące masło do ciała Brzoskwinia & Mango Tutti frutti Farmona

 Dziś kosmetyk o cudownym zapachu który zdecydowanie umila mi te zimowe wieczory. 

Rewitalizujące masło do ciała Brzoskwinia & Mango Tutti frutti Farmona


Markę ta znam od dawna głównie z świątecznych zestawów które często dostawałam w prezencie jeszcze jako nastolatka już wtedy uwielbiałam te zapachy i właśnie wracając wspomnieniami do tamtych czasów skusiłam się na to masło. 





Masło ma gęstą konsystencję dzięki której jest bardzo wydajne i dobrze rozprowadza się po ciele, niewielka ilość starcza na całe ciało nawilżając skórę, pozostawia słodki aromat który utrzymuje się długo. Skóra po użyciu jest gładka i mięciutka. Funkcjonalne solidne opakowanie uprzyjemnienia jego używanie. Masło spełnia swoje zadanie , nawilża i widocznie odżywia skórę przy czym szybko się wchłania używa się go więc przyjemnie i bezproblemowo . Cudowny zapach idealny na zimę niweluje szczególnie  dokuczliwy zimą problem suchej skóry . To kosmetyk idealny dla wielbicielek mango w każdej postaci. 


Jestem ciekawa innych zapachów i z chęcią je przetestuję. Znacie kosmetyki tej marki? Polecacie inne linie zapachowe ?


3 komentarze:

  1. Uwielbiam to masło, zapach jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam testować i zmieniać sobie tego typu masła, więc na pewno to również trafi w moje ręce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masła do ciała, to jest moje ulubione: sklep.malpex.pl/produkt/bh-maslo-do-ciala-green-olive-220ml/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia