piątek, 25 maja 2018

Bio Oil, Uniwersalny olejek to twarzy i ciała

Witajcie, dziś przychodzę do was z recenzją uniwersalnego Olejku do twarzy i ciała firmy Bio Oil .


Bądźmy szczerzy olejek ten kupiłam z myślą o uniknięciu rozstępów na moim powiększającym się z dnia na dzień brzuszku, a mamy już 8 miesiąc więc wiem co mówię. ;) Ja stosuje go zamien nie ( co 2 dzień ) z 2 produktem z którego jestem naprawdę bardzo zadowolona czyli kremem przeciw rozstępom Perfecta Mama ( ale o nim będzie osobny post ) . Póki co rozstępów u siebie nie zauważyłam ( nie zapeszając ;). )  ale wiadomo, że dokładne nawilżanie skóry brzucha to zdecydowanie podstawa w ciąży. 
W opisie tego olejku możemy przeczytać, że olejek ten ma właściwości nawilżające, przy regularnym stosowaniu redukuje rozstępy, wyrównuje koloryt skóry, pomaga zapobieganiu powstawania zmarszczek. Nie ma działania komedogennego. Produkt zawiera składnik PurCellin Oil, który jest dobrze tolerowany przez skórę, dzięki czemu produkt szybko się wchłania. Zawiera witaminy A i E oraz olejki  nagietkowy, lawendowy, rozmarynowy i rumiankowy. 


A przechodząc do działania , używałam go jedynie w celu zapobiegania rozstępom i w tym celu sprawdza się naprawdę bardzo dobrze. Olejek bardzo szybko się wchłania ma lekką płyną konsystencje i jego używanie jest zdecydowanie przyjemne, po użyciu skóra jest nawilżona, wygładzona, delikatna w dotyku. 


Ma delikatny zapach wydaje mi się że wyczuwam w nim najmocniej nutę lawendy i bardzo przypadł mi on do gustu.  Cena jest dość spora, ale bardzo często można go spotkać na promocjach, sama kupiłam go na promocji w super-pharm i w ten sposób polecam się w niego zaopatrzyć. Ciekawi mnie jego zastosowanie na blizny, sama takowych nie posiadam, ale recenzje u osób które używały go właśnie na blizny wyglądają równie obiecująco.  A jak wasze odczucia? Używałyście tego Olejku ? A może polecacie inne? :) 

30 komentarzy:

  1. Ja swój oddałam koleżance do smarowania ciążowego brzuszka. Dla mnie nie jest skłądowo dobry ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety moje odczucia niezbyt fajne, zwyczajnie sie nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też tak czasem bywa :( jak widać wiele zależy od skóry

      Usuń
  3. u mnie się nie spr... nie zrobił nic..

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie niestety wywołał mocną reakcje alergiczną :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( jak widać wiele zależy od skóry. ;)

      Usuń
  5. wypróbowałabym go z chęcią w kontekście wyrównania kolorytu skóry :) i jeśli sprawdził się przy rozstępach to może z tym tez dałby radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go kilka lat temu, gdy miałam spore problemy z cerą i sprawdził się genialnie!
    Na efekty trzeba było trochę czekać, ale polecam go każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasami warto poczekać na efekty trochę dłużej. :)

      Usuń
  7. Nie znam tego produktu, raczej nie używałam nigdy produktów na rozstępy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu, ale nie mam rozstępów więc za bardzo mi się nie przyda. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt ;)
    Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że u Ciebie się sprawdza. U mnie żadne olejki nie pomogły w ciąży- rozstępy i tak mam...ale dumnie je noszę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie olejki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy o tyn nie słyszałam...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słysząłam o nim przeróżne opinie ja jednak nigdy go nie stosowałam ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest strasznie rozsławiony i jestem ciekawa czy on naprawdę tak działa jak piszą:)


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córka używała ten olejek... Ale na tyle nieregularnie, że trudno stwierdzić coś na 100%. Ja wklepywałam go od czasu do czasu w twarz i byłam zadowolona.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używałam i bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mowisz, że na rozstepy.. :P
    Nie uzywam w drugiej ciązy zadnych kremów czy olejków więc niestety nie moge się wypowiedzieć ale gdy zobacze to moze sie skuszę :)
    Calujemy z Julką:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy, wcześniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za olejkami w pielęgnacji ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ciało nie lubi się z olejkami bo zaraz wszystko mi się mega przetłuszcza, dlatego ich nie używam.. ale na rozstępy mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie się nie sprawdził. Nie zrobił nic z moimi plamami ze slonca 😐

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go i nic szczególnego nie robił.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia