sobota, 31 sierpnia 2019

Trico Botanica nawilżająca serio PRO AGE

Witajcie! Przychodzę do was dziś z recenzją kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Trico Botanica, ta marka to dla mnie zupełna nowość, po raz pierwszy spotkałam się z nią właśnie teraz przy okazji testowania tych produktów, opierają się one na naturalnych składnikach aktywnych i innowacjach technologicznych. Wszystkie ich produkty są wolne od: parabenów, SLS, substancji ropopochodnych oraz barwników. A zamiast tego w składzie znajdziemy takie dobre rzeczy jak olejki eteryczne, keratynę, kolagen, olej arganowy.


Seria którą miałam okazję testować to seria nawilżająca PRO AGE, co w przypadku moich aktualnie rozjaśnianych włosów a także przy tych upałach na pewno się przyda. W paczce orzymałam 3 produkty szampon, maskę oraz olej ochronny.


Pierwszym produktem jest Szampon nawilżający do włosów Pro-Age, jego pojemność wynosi 250 ml ale jego konsystencja jest całkiem gęsta i treściwa więc wystarczy niewielka ilość produktu aby dobrze umyć włosy i skórę głowy, buteleczka jest wygodna i poręczna w użytkowaniu jednak osobiście wolę szampony z pompką. Fajnie się pieni, delikatnie ale bardzo dobrze oczyszcza i pachnie pistacją mniam! Bardzo przyjemnie się go używa, nie przesuszył mi skóry głowy, jednak zauważyłam że po zmyciu włosy są lekko poplątane  po użyciu maski/odżywki nie ma już tego problemu. 


Drugim produktem jest Maska nawilżająca do włosów Pro-Age tutaj również pojemność 250 ml, tutaj mamy już pompkę co zdecydowanie ułatwia jej dozowanie i wygodę stosowania. Tak samo jak w przypadku szamponu wyczuwamy tu słodki pistacjowy zapach. Po jej użyciu włosy są mięciutkie, widocznie nawilżone, zdrowe, łatwo się układają i rozczesują bez problemu a przy tym nie obciąża włosów. 

Ostatnim produktem jest Ochronny olej do włosów Pro-Age o pojemności 100 ml. Buteleczka ma wygodny w dozowaniu atomizer, i ten sam jak w poprzednich produktach obłędny zapach który utrzymuje się delikatną mgiełką na włosach. Używam go na końcówki które po jego użyciu są zdrowe i lśniące. 
Podsumowując to moje pierwsze spotkanie z tą marką ale po tak pozytywnym odbiorze pewnie nie ostatnie, produkty mają naprawdę dobre składy i działanie. Ciekawi mnie wasze zdanie na temat marki znacie ? Używałyście któregoś z tych produktów? A może innej serii i polecacie jakieś perełki?  

8 komentarzy:

  1. Nie znam jeszcze tej marki, ale jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej firmy. Super recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale dobrze wiedzieć, że produkty się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej marki niestety, jednak opakowania bardzo bardzo ladne! Lubię takie minimalistyczne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo o tej marce w blogowym świecie - i faktycznie przeważają pozytywne recenzje - zdecydowanie muszę sprawdzić je na własnej skórze i włosach, zwłaszcza, że skład fajny:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cuda na włosy ❤️❤️😁
    Chyba muszę do ciebie przyjechać i zobaczyć co jeszcze masz w zanadrzu :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia