piątek, 16 listopada 2018

Chemia gospodarcza marki Flo czyli eko porządki w moim domu

Witajcie, dziś przychodzę do was z czymś nowym na moim blogu czyli recenzją produktów nie dla mnie a dla domu. Jak wiadomo święta zbliżają się już wielkimi krokami ( a w większości marketów ruszyły już pełna parą.. ) tak i razem z nimi zbliżają się świąteczne porządki, a że w tym roku z pomocą w tym kierunku przyszła mi marka Flo i znalazłam w nich całkiem dobrego pomocnika postanowiłam podzielić się tym z wami na blogu, nie przedłużając więc zapraszam do dalszej części. 


Ostatnio bardzo modne są eko kosmetyki i sama bardzo je lubię, dobrze współgrają z moja skórą a do tego mają przepiękne zapachy! Ale jeżeli chodzi o chemię gospodarczą z produktami eko, to tego typu produkty pojawiły się w moim domu po raz pierwszy ( i już z pewnością nie ostatni! ) . Od kiedy zostałam mamą bardzo zwracam uwagę na składy kosmetyków itp. a wiadomo że czyszcząc mieszkanie również nie chciałabym aby moje dziecko miało styczność z dużą ilością chemii, więc gdzie mogę tam jej unikam. I w tym temacie bardzo zaciekawiły mnie produkty marki FLO, marka ta łączy w sobie troskę o czystość w domu i ochronę środowiska. Produkty tworzone są przy użyciu naturalnych olejków oraz ekstraktów z owoców i kwiatów, które wyróżnia bardzo wysoka wydajność i skuteczność użycia oraz piękny, naturalny zapach. W moje ręce trafiły 3 produkty tej marki Płyn uniwersalny, Kitchen Cleaner oraz Bathroom Cleaner. 


Flo Płyn uniwersalny o zapachu Perła Marsylii 

Wyjątkowa formuła płynu uniwersalnego FLO skutecznie czyści wszystkie powierzchnie zmywalne. Delikatnie je pielęgnuje pozostawiając bez smug i zabrudzeń. Wspaniały, aromatyczny i długotrwały zapach pozwala cieszyć się czystością i świeżością.
•             długotrwały zapach
•             delikatna pielęgnacja
•             brak smug
•             extra skuteczny

O tak zapach zdecydowanie mi się spodobał jest bardzo miły dla nosa kwiatowy, pachnie wiosną bzem świeżością i jest naprawdę intensywny i wyczuwam go już w momencie wlewania wody. Najbardziej polubiłam się z nim używając go jako płynu do mycia podłogi, bardzo dobrze czyści nie pozostawia smug i wszystkie zabrudzenia znikają a mamy psa więc podłoga jest co chwilę brudna, a niedługo będzie u naszej córeczki etap raczkowania więc czysta podłoga jest priorytetem. Doskonale sprawdził się również do mycia blatów czy kafelek. 

Flo Kitchen Cleaner 

Flo Kitchen Cleaner to wygodny w użyciu spray przeznaczony do czyszczenia powierzchni zmywalnych w kuchni. Dzięki specjalnej formule PRO ACTIVE FOAM płyn skutecznie usuwa uporczywy tłuszcz i brud, bez smug oraz zarysowań. Przeznaczony jest do czyszczenia szkła, ceramiki i stali nierdzewnej. Nie pozostawia smug na czyszczonej powierzchni. Pozostawia przyjemny odświeżający, cytrusowy zapach w kuchni.

W przypadku tego produktu jak i następnego świetnie sprawdza się forma aplikacji w sprayu, czyszczenie kuchni idzie więc szybko nic się nie wylewa ani nie marnuje, po prostu psikamy nie wielką ilość produktu na czyszczoną powierzchnię czekamy chwilę i bierzemy się do roboty. Super uporał się z wymyciem płyty jak i całego pieca, po wymyciu piec pięknie się błyszczy a po zabrudzeniach nie ma ani śladu. Nie pozostawia smug, i pozbywa się tłuszczu całkowicie. Bardzo ładnie pachnie cytrusami.


Flo Bathroom Cleaner 

Flo Bathroom Cleaner to wygodny w użyciu spray przeznaczony do czyszczenia powierzchni zmywalnych w łazience. Dzięki specjalnej formule PRO ACTIVE FOAM płyn skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła. Przeznaczony jest do czyszczenia armatury łazienkowej, kabin prysznicowych, wanien i baterii ze stali nierdzewnej. Nie pozostawia smug na czyszczonej powierzchni. Nadaje powierzchniom przyjemny, odświeżający, cytrusowy zapach.

Ten produkt zdecydowanie zrobił na mnie najlepsze wrażenie, świetnie poradził sobie z kamieniem który osadził się wokół baterii na umywalce oraz przy wannie, fajnie rozpyla się dzięki czemu dochodzi do każdego zakamarka właśnie w takich trudno dostępnych miejscach. Równie dobrze poradził sobie z czyszczeniem wanny, zmył wszelki brud z zakamarków a wanna aż błyszczała się po użyciu. Podobnie jak poprzednik ma przyjemny cytrusowy zapach. 

Podsumowując produkty te są moim zdaniem świetnym rozwiązaniem w domowych porządkach. Na pewno zachęcona sięgnę po kolejne produkty tej marki. Może macie jakiś ulubieńców godnych polecenia? Spotkaliście się już z tą marką? Bardzo ciekawi mnie wasze zdanie. 


5 komentarzy:

  1. Jak uda mi się znaleźć ten spray usuwający osad i kamień, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale muszą przyjąć się jej bliżej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce . Jeśli jest tak ekologiczna jak piszesz to mnie kusi by wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam podobnych produktów tyle, że z Lidla marka W5. Mają chyba wszystko do czyszczenia i ja jestem zadowolona. Tych Flo nie używałam i prawdę mówiąc pierwszy raz o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia