piątek, 30 listopada 2018

Marka pod lupą #1 czyli kosmetyki do włosów IL Salone Milano + niespodzianka dla was

Witajcie, ostatnio chwilę mnie tutaj nie było ale na szczęście za pasem już grudzień więc będzie mnie tutaj więcej z nową świąteczną energią, w mojej głowie narodziło się kilka pomysłów na ciekawe posty. Dziś przychodzę do was z nową serią na moim blogu a mianowicie wymyśliłam sobie serię postów dotyczących jednej konkretnej marki, mam zamiar przetestować dla was marki o których wcześniej nie słyszałam bądź nie używałam zbyt wielu ich produktów i szczerze myślę że będzie to fajna seria zarówno dla was jak i dla mnie. 
Dziś na pierwszy ogień pójdzie profesjonalna marka kosmetyków do włosów Il Salone Milano o której wcześniej nie słyszałam nic, dlatego też bardzo chętnie ją przetestowałam.



Marka Il Salone Milano to włoska marka kosmetyków do włosów która występuje na rynku już od ponad 40 lat,ma więc solidne korzenie i w tym czasie podbiła wiodące salony fryzjerskie na całym świecie. A czy podbiła moje serce? 

Cała seria ma bardzo ładną szatę graficzną i elegancko wyglądają w łazience. Jest to seria profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich do włosów farbowanych, włosy farbuję już od dłuższego czasu i to na dość wymagający kolor dlatego zależy mi na tym aby kosmetyki które używam nie wypłukiwały koloru pomagały w przedłużeniu jego intensywności a także dbały o dobre odżywienie i nawilżenie włosów. Moje włosy aktualnie prezentują się tak : 

I taki efekt jak widzicie na zdjęciu chciałabym utrzymać jak najdłużej, a te kosmetyki właśnie w tym mają nam pomóc. 



IL SALONE MILANO SZAMPON DO WŁOSÓW FARBOWANYCH MAGNIFICENT
Szampon ma dużą pojemność co przy długich włosach jest niewątpliwie wielkim plusem 500ml kosztuje ok 40 złotych, są 2 wersje opakowania ja testowałam akurat tą bez pompki czego żałuję bo na pewno wersja z pompką jest dużo wygodniejsza w użyciu. W swoim składzie zawiera ekstrakt z ryżu który w skuteczny sposób chroni przed uszkodzeniami. Ma fajną żelową konsystencje i łatwo rozprowadza się na włosach, nie pieni się jakoś szczególnie mocno ale czyści włosy bardzo dokładnie jest wydajny i nie podrażnia. Włosy po użyciu są miękkie błyszczące nawilżone, nie ma problemu z przetłuszczaniem się włosów a kolor trzyma się bardzo dobrze. 



IL SALONE MILANO MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH MEMORABLE MASK

Maska ma pojemność 250ml, zamknięta jest w poręcznym opakowaniu z którego bardzo fajnie dozuje się produkt. Tak samo jak szampon również zawiera ekstrakt z ryżu który w skuteczny sposób chroni przed uszkodzeniami oraz filtry uv które chronią kolor naszych włosów. Trzymam ją na włosach ok. 5 minut . Po zmyciu włosy są delikatne w dotyku widocznie czujemy że są nawilżone i odżywione a kolor zachowuje swój błysk. W połączeniu z szamponem stanowią duet idealny. 


Trzeci produkt to IL SALONE MILANO KREM DO WŁOSÓW BRĄZOWYCH i tym produktem chciałabym podzielić się z wami, grudzień to czas niespodzianek i prezentów więc i ja skusiłam się aby zrobić takie szybkie małe rodzanie dla was. Warunki są bardzo proste wystarczy być obserwatorem mojego bloga oraz polubić stronę bloga na facebooku. Rozdanie trwa do 6 grudnia ( więc będzie to taki mini prezent na mikołaja dla kogoś z was :) ) Zapraszam serdecznie do udziału. Macie możliwość testowania tych produktów razem ze mną. :) Napiszcie pod postem, że bierzecie udział oraz nazwę jaką mnie obserwujecie. 

Znacie tą markę?Lubicie? A może macie inne ulubione profesjonalne kosmetyki do włosów? Ciekawią mnie wasze opinie. 

18 komentarzy:

  1. Ja nie słyszałam wcześniej o tej marce. Może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również, ta marka kosmetyczna nie jest znana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie znam tej marki, a sumie żadnej włoskiej nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dobrze, że ten grudzień przynosi Ci tak wiele pomysłów, mnie zresztą również. Zgadzam się, że szata graficzna rzeczy od Il Salone Milano jest po prostu niezwykle śliczna i ładnie wyglądają na półce. (swoją drogą, pięknie się nazywają!) Życzę wszystkim powodzenia w rozdaniu! Bardzo miły prezent na mikołajki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie miałam z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja fryzura prezentuje się świetnie! :) Ja używam naturalnych kosmetyków, one się u mnie sprawdzają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej marce, ale fajny efekt dała na włosach!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej marki ale widac ze fajnie sie spisuje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny kolor włosów! :)
    Nie znam jeszcze tych produktów, wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, a tym bardziej ich produktów. Ale przyznam, że masz bardzo fajny pomysł na posty. Chętnie poczytam :))I super pomysł z zabawą :)) Pozdrawiam serdecznie! Niech Grudzień przyniesie wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej marki jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jeszcze tej marki kosmeryków. Piękne włosy. Moje pół roku temu też były tak długie. Ściełam 30 cm. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dobrego słyszałam o tej marce, może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na wielu blogach czytałam dobre opinie o tych kosmetykach:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo dobrego słyszałam i planuje wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Marki nie znam, ale skoro działa to dobrze :) Ładnie te włosy się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia