piątek, 28 lutego 2020

The Ordinary - Niacinamide 10% + Zinc 1% - Serum z Witaminą B3 i Cynkiem - 30ml

Hej! Dziś przychodzę do was z pierwszym kosmetykiem marki The Ordinary który wpadł w moje ręce, pierwszym ale zdecydowanie nie ostatnim, a to dlaczego przeczytacie poniżej.


Niacinamide 10% + Zinc 1% - to serum z 10% witaminą B3 oraz cynkiem w stężeniu 1%. Witamina B3 zmniejsza widoczność rozszerzonych ujść gruczołów łojowych (porów), ponadto poprawia nawodnienie skóry i zapobiega powstawaniu przebarwień, które często występują podczas leczenia dermatologicznego trądziku. Natomiast cynk zawarty w preparacie przyspiesza proces regeneracji skóry i skraca czas gojenia się ran. Kosmetyk ma pH wahające się między 5,5, a 6,5. Nie zawiera alkoholu, silikonów,olejów. Jest wegański, a podczas jego produkcji nie ucierpiały żadne zwierzęta.

Działanie produktu:
  • działanie przeciwzapalne,
  • regulacja pracy gruczołów łojowych,
  • rozjaśnianie,
  • przyspieszenie regeneracji komórek.

Serum umieszczone jest w poręcznej szklanej buteleczce z pipetką, proste biało czarne opakowanie w minimalistycznym klimacie lubię tego typu opakowania ładnie prezentują się w łazience. Serum jest przede wszystkim bardzo wydajne, używałam go już od dłuższego czasu a nadal mam go sporo. Wystarcza 2 krople na całą twarz. Mnie nie podrażnił ani nie uczulił , czytałam jednak że u niektórych osób w trakcie stosowania powoduje lekkie szczypanie. Cera już po pierwszych użyciach wygląda na zdrowszą niedoskonałości pojawia się mniej a te które już są goją się zdecydowanie szybciej a skóra jest w dużo lepszej kondycji. Ale po dłuższym czasie mam wrażenie że efekt wow jaki był na początku nie jest już aż tak widoczny, może skóra powoli się do niego przyzwyczaja, zobaczymy.
Kolejnym plusem jest króciutki skład z witaminą BC i cynkiem oraz cena która za produkt który zużywa się tak wolno naprawdę jest niska ( ok 30 zł ) . 

Znacie to serum ? A może macie innych ulubieńców marki The Ordinary ? Chętnie ich poznam. 

Udało mi się ❤️ będę w Maju na konferencji #meetbeauty w Warszawie, i bardzo bardzo siębz tego powodu cieszę! Ktoś z was również sie wybiera? Piszcie, miło będzie zobaczec was osobiście. 😍


8 komentarzy:

  1. Sprawdziłabym to serum chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam ochotę poznać to serum. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile markę kojarzę ,tak serum nie ☺
    W moim przypadku sera ,zapychają cere
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Głośno teraz o tej marce w blogosferze- całkiem ciekawe serum! Co do konferencji Meet Beauty, w tym roku musiałam sobie odpuścić...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kosmetyk, jest to mój absolutny must have!! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia