sobota, 1 lutego 2020

Paleta cieni Zoeva Cocoa Blend

Hej! Dziś przychodzę do was z recenzja paletki zoeva która pojawia się na blogu dość późno, blużywam jej od dłuższego czasu i sama nie wiem dlaczego wcześniej o niej tutaj nie wspomniałam, bo zdecydowanie warto o niej wspomnieć.


Paletka jest zapakowana w estetyczne tekturowe pudełko, wewnątrz mamy 10 kolorów 5 matowych i błyszczących. Kolory są naprawdę ciekawe beże, bordo,złoto, brązy aż po czerń. Kolory w większości ciepłe, paletkę uwielbiam i często po nią sięgam co widać po jej stanie ;) , cienie są  miękkie mocno napigmentowane i świetnie się blendują. Świetna jakość za przystępną cenę. Małym minusem jest brak w niej lusterka, jednak mi osobiście to nie przeszkadza bo do makijażu używam osobnego. Sprawdza się świetnie zarówno do makijaży dziennych jak i wieczorowych i jest to paleta w której używamy każdego cienia a nie jedynie pojedynczych jak to ma często miejsce w przypadku innych palet.


Kupiłam ją za około 70 zł cieni mamy 10 więc cena za jeden wynosi około 7 zł z tą jakoś jest to zdecydowanie niewiele. Nadaje się idealnie dla osób które rozpoczynają swoją przygodę z wizażem jak i dla profesjonalistów. Ja należę zdecydowanie do tych pierwszych i jestem totalnym samoukiem ale wrzucam wam tutaj makijaż wykonany właśnie tą paletką, na niedociągnięcia możecie przymknąć oko.. ;)
Pierwsze zdjęcia w świetle bardziej naturalnym następnie w świetle sztucznym mocnym.







Podsumowując, jeżeli nie macie jej jeszcze w swojej kolekcji to bardzo polecam. Lubicie paletki Zoevy? Znacie markę?

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa paleta i śliczny makijaż. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie mają przepiękne kolorki :D Ten co masz ślicznie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na tą paletę cieni od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę markę, ale jeszcze nic od nich nie miałam
    Chyba pora to nadrobić , bo bardzo mi się podobają kolory w tej paletce 😍
    Makijaż przepiękny- idealnie pasuje do koloru Twoich oczu 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne kolorki ma ta paletka. Zdecydowanie sa to „moje” kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę kojarzę. Podobają mi się kolory w palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam się kiedyś nad tą paletą :) bardzo ładne kolory :) lubię palety ZOEVA bo cienie mają dobrą pigmentację i się nie osypują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze kosmetyków z Zoevy, ale kiedyś na pewno się na nie skuszę. Uwielbiam takie neutralne kolory.
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą paletkę i mogę wszystko potwierdzić - świetnej jakości cienie, dobrze się nakładają i można z nimi popracować uzyskując różny efekt, zależny od okoliczności. Dla mnie bomba:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia