czwartek, 2 sierpnia 2018

Ten szczególny czas

Witajcie, dziś post bardzo krótki, ale ważny dla mnie. Pragnę się tym z wami podzielić, bo to wyjątkowa wiadomość . Ostatnio mało mnie tutaj na blogu a wszystko to za sprawą tego, że mam teraz najpiękniejszy a zarazem najważniejszy czas w życiu. Zostałam mamą po raz pierwszy, urodziłam śliczną zdrową córeczkę która ma na imię Lena. Sami więc rozumiecie, że każdą chwilę spędzamy teraz razem a są to naprawdę piękne dni. Wiadomo, początki bywają trudne ale uczymy się siebie wzajemnie i z każdym dniem radzimy sobie coraz lepiej.  Będzie więc mnie tutaj przez jakiś czas mniej ale będę się starać w wolnych chwilach nadrabiać zaległości i wrzucać posty na bloga .


Wraz z Leną przesyłamy gorące buziaki ;*. Do zobaczenia w kolejnym poście. 


63 komentarze:

  1. Gratulacje dla świeżoupieczonej mamusi i dla Lenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. To jest wszystko zrozumiałe. Lenka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Witam malutką Lenkę, a Tobie życzę samych wspaniałych chwil ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko patrzeć i patrzeć taka słodka i piękna:*
    mam nadzieje, ze za nie dlugo znw sie spotkamy:*
    Ciocia chrzestna znów chce ją na rączki.. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, moje wielkie gratulacje:D Dużo zdrowia dla Maleńkiej i dla Ciebie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest! Moja córeczka przyjdzie na świat już za 2 miesiące.. :) Dużo zdrówka dla Was! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka dla mamusi i córcia. Śliczna dziewczynka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję z całego serca i zdrowia życzę:))mnie w maju urodził się pierwszy wnuk i ma na imię Jaś:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!! Ciesz się maleństwem :) Niech zdrowo się chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow !!! Gratulacje kochana !!! Teraz życie się zmieni i będzie miało zupełnie inny wymiar - zobaczysz. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Lenki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! Trzymajcie się i odpoczywajcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Blogiem się nie przejmuj ciesz się chwilami z maleństwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne Maleństwo - gratuluję - te chwile są najpiękniejsze i niepowtarzalne - są najważniejsze w życiu każdej Mamy :-) Pozdrawiam i dziękuję za przemiłą wizytę u mnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! ❤ dokładnie to są wyjątkowe chwile :)

      Usuń
  16. Słodka królewna.:) Gratulacje, niech Lenka zdrowo rośnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Śliczne Maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ślicznej córeczki!
    Niech rośnie i rozwija się zdrowo!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję prześlicznej córeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. O jejku jejku! Z całego serca gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje!
    Niech duża rośnie

    OdpowiedzUsuń
  22. WITAMY NA ŚWIECIE! <3
    Serdeczne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej jaka ślicznota! :) Gratulacjee! Dużo zdrówka dla Was <3 To musi być piękny czas, korzystajcie z niego ile się da! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To teraz masz przed sobą najważniejszą rolę w życiu- MAMY.
    pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje i zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje dla dzielnej mamusi i dla Lenki! Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey Very Nice Blog!!! Thanks For Sharing!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia