niedziela, 26 sierpnia 2018

Kolorówka marki Revers czyli Błyszczyk do ust Show Matte Lip Lacquer oraz podkład Ideal Cover

Witajcie , dziś przychodzę do was z drugą częścią recenzji kosmetyków kolorowych marki #Reverscosmetics, oczywiście zapraszam również na wcześniejszą recenzję lakieru.

Tym razem produktami które testowałam były błyszczyk do ust Show Matte Lip Lacquer który przypadł mi do gustu już przy pierwszym użyciu, posiadam odcień 10 w przypadku którego bardzo spodobał mi się kolor był dokładnie taki jaki oczekiwałam. Błyszczyk ten ma nadawać matowe wykończenie oraz trwały efekt. Opakowanie standardowe, poręczne i solidne aplikator tradycyjny, pojemność 5,5ml.  Do wyboru mamy 12 odcieni, odcień 10 to soczysta fuksja. Błyszczyk nakłada się bezproblemowo, nie pozostawia smug, całkiem szybko zasycha dając matowe wykończenie. Nie skleja ust ani ich nie wysusza, a ściera się równomiernie więc po jedzeniu poprawiałam go jedynie w miejscach w których delikatnie zszedł i znów wyglądał wzorowo.
Sprawdza się przy delikatnym makijażu, w przypadku tego koloru można powiedzieć, że robi całą robotę i noszę go często właśnie w takim wydaniu brak mocnego makijażu jedynie delikatnie podkreślone oczy i właśnie ta pomadka.





Drugi produkt to podkład Ideal Cover, posiadam odcień 05. Zdaniem producenta jest to długotrwały podkład silnie kryjący do każdego typu cery. Kremowa formuła idealnie kryje wszelkie niedoskonałości skóry, także blizny potrądzikowe, znamiona, przebarwienia oraz widoczne naczynka i rozszerzone pory. Zapewnia naturalny efekt makijażu. Posiada filtr ochronny SPF.
Przyzwyczajona do mojego ulubieńca podkładu z Catrice dawno nie używałam czegoś nowego, ponieważ zawsze i tak wracam do niego, tym razem jednak skusiłam się na podkład od marki Revers. Podkład nakładałam przy pomocy gąbeczki i w ten sposób aplikuje się go naprawdę przyjemnie.
Fajnie stapia się ze skórą i daje przyjemne matowe wykończenie. Dobrze ujednolica kolor skóry i przy tym daje naturalny efekt nie tworząc maski, oraz nie podkreślając suchych skórek. Aktualnie na stan moje cery nie mogę narzekać bo nie mam większego problemu z niedoskonałościami, ale drobne zaskórniki przykrywa bardzo dobrze. Plusem jest również zawartość filtru spf, testowałam go w czasie dość sporych upałów i wymagał w ciągu dnia poprawek. Ogólnie rzecz biorąc sprawdził się dobrze, plus za naprawdę fajny i naturalny efekt, z możliwością stopniowego krycia, wart przetestowania, cena 19 zł za 30ml zachęcająca.




Znacie któryś z tych produktów? Oraz markę?  A może macie innych sprawdzonych ulubieńców w kwestii matowych pomadek oraz podkładów? :)



31 komentarzy:

  1. Bardzo spodobał mi się kolorek błyszczyku :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten kolor błyszczyku! Bardzo mi się podoba
    Miłego dzionka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor błyszczyku jest moim ulubionym. Świetnie wygląda!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele słyszałam o tych kosmetykach :) dobrze, że sprawdziły się u Ciebie :) błyszczyk ma ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli zakrywa przebarwienia i pa spf to podkład dla mnie :) Muszę wypróbwać
    Ładny kolor błyszczyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny odcień pomadki, lubię takie intensywne odcienie latem. Pięknie ożywiają karnacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze widzę markę, ale zaraz sobie zobaczę co jeszcze mają ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się wogóle nie maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyk ma przepiękny kolor 😍
    Szukam ostatnio idealnego podkładu wiec i ten chętnie wypróbuję ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor ma ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki a produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten podkład mnie już wcześniej ciekawił z powodu recenzji jednej z blogerek, przekonalas mnie tym bardziej że warto zwrócić na niego uwage. Kupię go z pewnością - ale pierw dokończę moich 5 podkładów 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyk ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten błyszczyk- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory, dodatkowo jeśli są matowe, to już w gole super :) :)
    Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczyk mnie zainteresował ;) Nigdy nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor błyszczyka jest po prostu cudowny :) Marki niestety nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych marek, przepiękny kolor błyszczyka! ♥

    Zapraszam do mnie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Błyszczyk jest śliczny. Cudny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio polubiłam błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie energetyczny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię błyszczyk na lato, ładny kolor...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Z jednej strony fajnie wygląda, ten mocny kolor i w ogóle - jednak sama nie jestem przekonana, ale to dlatego, że ja nie noszę kolorowych pomadek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten błyszczyk i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio zaczynam coraz czesciej z checia uzywac blyszczykow, w sumie sprawdze też ten :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja jestem fanką ciemniejszych kolorów, ale ten też przypadł mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam matowe pomadki, ale o tej firmie jeszcze nie słyszałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytam błyszczyk, a widzę pełne krycie, wow, ma moc :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia