niedziela, 22 września 2019

L`Oreal Professionnel Serie Expert Absolut Repair Lipidium Maska regenerująca włosy uwrażliwione

Witajcie, ostatnio całkiem włosowo się tutaj zrobiło a to za sprawą tego, że w tej kwestii trafiają mi się same perełki. Dziś przychodzę do was z recenzją naprawdę świetnej maski i nie przesadzę mówiąc tutaj że to najlepsza maska do włosów jaką miałam okazję stosować, zdecydowany hit. 

A więc co to za cudo? To maska marki L`Oreal Professionnel, Serie Expert Absolut Repair Lipidium, Maska regenerująca włosy uwrażliwione. 


 ' Maska z serii Absolut Repair została stworzona z myślą o włosach zniszczonych, suchych, uszkodzonych, łamliwych i osłabionych. Zawarte w niej składniki powodują ich regenerację poprzez odżywianie, nawilżanie i wygładzenie łuski włosów, odbudowę i powstanie zabezpieczającej warstwy ochronnej. Zdecydowanie poprawia kondycję włosów, które stają się miękkie, lśniące i sprężyste.'



Czy moje włosy należą do wyżej wymienionych? Zawsze były gęste i mocne, jednak z tendencją do przesuszania się, łamliwości wysuszonych końców, teraz po rozjaśnianiu bałam się jak zareagują na tak mocny zabieg i pewnie ich kondycja mogłaby się znacznie pogorszyć, jednak nic takiego się nie dzieje, moja fryzjerka zachwala ich stan, a ja sama nie mogę się nadziwić jak po użyciu tej maski są zawsze mięciutkie, nawilżone i przyjemne w dotyku. Ale zaczynając od początku jest to produkt fryzjerski w którego składzie znajdziemy ceramidy, lipidy, fito-keratyny oraz kwas mlekowy. Opakowanie jest wygodne w użyciu odkręcane spore wieczko które umożliwia nam swobodny dostęp do maski mokrymi rękami. Pojemność spora 500ml, konsystencja gęsta, nie spada z dłoni przyjemnie się ją nakłada, jest bardzo wydajna. Szybko wnika we włosy, ja nakładam ją na długość włosów, na skórę głowy stosuję w tym czasie inną maskę ta mogłaby je obciążyć w tym miejscu, zawijam włosy w kok i kontynuuję inne zabiegi kąpielowe. 



Zapach ma przyjemny kremowy taki typowy dla profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich, ja bardzo go lubię, zmywam ją po ok. 5-10 minutach i już przy zmywaniu czuć że włosy są mięciutkie. Na moje włosy działa wspaniale, włosy są widocznie odżywione, nawilżone bardzo przyjemne w dotyku i zregenerowane, łatwo się je rozczesuje błyszczą się wyglądają zdrowo. Minusów nie zauważyłam, polecam poszperać i kupić ją w internecie ja moją kupiłam na allegro za około 50 zł, a ceny w sklepach stacjonarnych są często dużo wyższe. Jeżeli szukacie maski która zregeneruje wasze włosy już po pierwszym użyciu to zdecydowanie taki produkt
Jestem ciekawa innych produktów z tej serii, znacie? polecacie? Chętnie coś jeszcze przetestuję. :) 

31 komentarzy:

  1. Chętnie sprawdzę, jak ta maska sprawdzi się na moich włosach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Allegro bardzo często można znaleźć takie kosmetyki taniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tą maskę bardzo polubiłam, mimo że składem raczej nie imponuje. Efekty są super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem..Szczególnie, że ma takie spektakularne efekty działania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jej, ale wygląda na to, że to bardzo fajna maska do włosów :) Ja częściej sięgam jednak po odżywki, bo nie lubię siedzieć w maskach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam wersję różową chyba do farbowanych ;p byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi kosmetyki do włosów tejże marki średnio się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecała mi ją ostatnio moja fryzjerka. Teraz na nią się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam masek tej firmy, ale najwyższa pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej nie wiem czemu, ale nie znam ani tego produktu, ani innych z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kiedys maski L'Oreala - jakas taką różową i sprawdzila się całkiem niezle. Tej jeszcze nie testowałam ale jak gdzieś ja znajdę w fajnej cenie to pewnie sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam maski do włosów :) ale słyszałam, że ta marka testuje na zwierzętach :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi ciekawie, nie słyszałam o niej wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo plusów tutaj widzę :) musiałabym jednak dokładnie zobaczyć skład, bo moje włosy są kapryśne i wielu substancji nie tolerują.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam jej, ale lubię maski tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ją, kupiłam w salonie fryzjerskim za wyższą cenę... Sprawdziła się dobrze, jednak nie wróciłam juz do niej, zraziłam się ceną z salonu;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kosmetyk, może się skuszę ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Super recenzja, a zastanawiałam się czy po nią sięgnąć ze względu na cene własnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś maskę tej marki, tyle, że do włosów suchych i przesuszonych. Bardzo miło ją wspominam, więc dziękuję, że mi przypomniałaś o tych kosmetykach :) Z chęcią skuszę się na tę tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam tego produktu. Super, że udało Ci się go kupic taniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy też polubiły tę maskę.Musiałam tylko uważać z ilością :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na tę maskę mam ochotę już od dawna. Może w końcu kupię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wielkie zaufanie do tej marki, a kosmetyki do włosów są naprawdę profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda fajnie, jestem ciekawa zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Czemu mi o niej nie mówiłaś.. Muszę ją koniecznie kupić :*
    Na moje zniszczone włosy na pewno pomoże ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię maski do włosów, używam z Biovax i bardzo dobrze działają na moje włosy. :) Ta również mnie kusi, no Ty kusisz swoją opinią. :))) Uściski. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia