wtorek, 18 grudnia 2018

Piękne chwile zatrzymane na zdjęciu czyli sesja świąteczna

Witajcie, Ci którzy odwiedzają mój blog regularnie wiedzą że zdjęcia są dla mnie bardzo ważne. Towarzyszą mi w każdym ważnym momencie w życiu i w tych zwykłych codziennych chwilach. Nikogo więc nie zdziwi, że w tym roku obchodząc nasze pierwsze święta w trójkę, nie było innej opcji jak zrobienie sobie sesji świątecznej która jest dla nas wspaniałą pamiątka wzrusza już teraz a co dopiero po latach gdy będziemy do niej wracać. Co tu dużo mówić słowa nie oddadzą tego co widać na zdjęciach a efekty naszej sesji zobaczycie poniżej. 














Uwielbiam te zdjęcia i jestem zachwycona, każdemu polecam taką pamiątkę. :) 
A wy macie w swoich albumach takie sesje świąteczne? Czy może tegoroczna już również za wami ? Ciekawi mnie wasze zdanie na ich temat. 





20 komentarzy:

  1. Sesji świątecznej nie mamy - to fajny pomysł!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia. Cudowna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała pamiątka, bobasek szybko urosnie a takie wspomnienia sa bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne, naprawdę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia i piękna sesja zdjęciowa :) Świetna pamiątka na całe życie

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia wspaniałe, idealna pamiątka na lata, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany jaka słodyczka maleńka :) U mnie maluszek już 7 miesięcy też planujemy taką sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia :) Ja też uwielbiam robić zdjęcia jak i do nich pozować i w tym roku też mam zamiar zrobić zdjęcia świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia. Cudowna z Was rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne zdjęcia, któe są pełne klimatu! Boskie są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowna pamiątka!!!

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie decydowałam się na taką sesję, ale sądzę, że może w przyszłym roku to kto wie? Będziemy już we czwórkę więc będzie to na pewno niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :)))
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia