czwartek, 12 lipca 2018

Coś więcej niż tylko zdjęcia, czyli cudowne poduszki od PERSALO

Witajcie kochani! Jak już pisałam na blogu nie raz, jestem wielką fanką wszystkiego co spersonalizowane, a że uwielbiam każdy ważny dla mnie moment uwieczniać na zdjęciach, takich spersonalizowanych gadżetów z ważnymi chwilami w moim życiu mam sporo. Ale czegoś takiego jeszcze nie miałam. Zawsze bardzo podobały mi się spersonalizowane poduszki z własnymi zdjęciami, widziałam je na blogach, instagramie jednak sama jeszcze nigdy takiej nie miałam i tu z pomocą przyszła mi firma PERSALO. Miałam okazję zaprojektować 2 poduszki, każdą ze zdjęciami z innego ważnego dla mnie okresu w moim życiu. Obie wyszły wyjątkowo i przewyższyły moje oczekiwania. 


Zaczynając od procesu projektowania poduszki, który jest naprawdę prosty i robiąc to po raz pierwszy poradziłam sobie bez problemowo strona jest przejrzysta, prosta w obsłudze, intuicyjna. Jeżeli jednak mielibyście jakieś problemy z projektem na stronie jest dokładny filmik w którym krok po kroku macie przedstawione jak zaprojektować interesujący was produkt. 
Powiem szczerze, nie umiałam się doczekać jak poduszki będą wyglądały na żywo, wiadomo projekt projektem, ale już po wyjęciu paczek z worka okazało się, że firma dba o najmniejsze szczegóły. 



Poduszki przychodzą w sporym kartonie z cudną grafiką, po otwarciu kartonu ukazuje się zabezpieczona papierem poduszka wraz z logiem firmy oraz podziękowaniem za zakup. 
A poduszki prezentują się cudnie!





Jestem bardzo zadowolona z poduszek, to naprawdę solidna firma dbająca o każdy detal, począwszy od zapakowania poprzez jakość poszewki są z porządnego grubego materiału , nadruk jest wysokiej jakości nic się nie rozmazuje, nie rozlewa, poduszka sama w sobie jest dobrze nabita, solidna i na pewno będzie cieszyć oko latami. 

To na pewno nie ostatnia moja przygoda z tą firmą, mam pomysł aby sprawić taką poduszkę dla jednej z bliskich mi osób w prezencie, ale o tym opowiem wam innym razem.

A wy jakie macie podejście do tego typu poduszek? Lubicie takie indywidualne prezenty? Znacie produkty marki PERSALO? Co z ich oferty podoba wam się najbardziej? :)

53 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za tego typ gadżetami, ale wyszły Ci one urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam takie prezenty czy nawet sama je kupować <3
    wszytsko co zwiazane z zdjeciami kocham! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ja jednak wolę bardziej eleganckie.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka poduszeczka to rewelacyjny pomysł na prezent! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już z takich poduszek wyrosłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno taka poduszka jest świetnym pomysłem na prezent czy zachowanie niepowtarzalnych chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ta podusia :) Też posiadam od nich trzy poduszki ze zdjęciami i jedną z motywem tropical :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biay-look-i-drewniany-koszyk.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne poduszki. Jedna znajoma pani dostała takie od swoich wnuczek na urodziny jak prezent. Sliczne są Twoje, bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa takie poduszki :) wyglądają świetnie, idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka poduszka to świetna sprawa ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na prezent, zrobiłam kiedyś taki z koleżankami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są 😊
    Super pamiątka 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne. Sama stworzyłam jedną dla siebie i jedną dla mojego chłopaka. Świetny pomysł na prezent. :)



    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszki są świetne. Moi rodzice mają rocznice ślubu i chyba zrobię im taką poduchę.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie poduszki to jest super pomysł, szczególnie na prezent! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie poduszki są super! Jest to też bardzo fajny i sprawdzony pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne poduchy! Ja też mam, ale jedną i jestem mega zadowolona z jakości i kolorów poszewki :) taka poducha to jedna z najlepszych rzeczy jakie mam bo zawiera wiele wspomnień :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wygląda z dbałością o szczegóły, ale ja dałabym zdjęcie jakiegoś widoku bardziej ;) Takie nie, ale ważne, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło cudownie! Mimo, że nie jestem fanką takich rzeczy to takie poduchy sama bym zamówiła :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tej firmie, ale sama nic od nich nie zamawiałam. Jeśli chodzi o spersonalizowane prezenty- jestem jak najbardziej na tak! :) Poducha to prezent cieszący oko i zarazem praktyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie spersonalizowane rzeczy to świetna pamiątka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: My blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale śliczne *-* Też jestem miłośniczka spersonalizowanych rzeczy. Uważam że to idelany pomysł na prezent i wspaniała pamiatka!

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://jyylii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudne poduchy. Muszę też takie kupić na prezent dla państwa młodych. Na pewno przypadnie im do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała te poduszki ❤️ Ja jestem bardzo fanka fotoksiazek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Poduszeczka przepiękna, super wykonana,oby służyła.
    Piękna dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny pomysł z tymi poduszkami ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. Te poduchy mają rewelacyjną trwałość - można prać bez obaw - nic nie tracą na jakości. Mam dwie i jestem baaaardzo zadowolona!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. takie prezenty są wspaniałe!Ja kiedyś swojemu chłopakowi kupiłam poduszkę z naszymi zdjęciami :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię takie małe poduszki, a do tego ze zdjęciami.
    Super opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetny pomysł na utrwalenie wspomnień! :) Takie poduszki są idealne na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! genialny pomysł, cudowne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś piszczałabym jak mała dziewczynka, jednak obecnie wolałabym jakiś elegancki album aniżeli taką poduszkę. Nie wpisywałaby się raczej w moje wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne te poduszeczki :) Idealne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fotoprezenty nigdy nie wyjdą z mody :) uwielbiam je dostawać i kolekcjonować :) Również możecie sami sobie sprawdzić spersonalizowany gadżet na https://www.fotoprint.pl/fotoprezenty.

    Ciekawy blog! Będę zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia