środa, 19 sierpnia 2020

Idealny duet do włosów czyli Matrix Total Results Mega Sleek Szampon i Odżywka wygładzające włosy

O kosmetykach do włosów marki Matrix słyszałam już wiele dobrego od koleżanek i kilku fryzjerek które na nich pracują, jednak nie miałam okazji spotkać się z nimi na żadnym blogu, nie czytałam więc przed ich użyciem również żadnej konkretnej recenzji na ich temat. Miałam jednak mały dylemat który dokładnie zestaw będzie najlepszy dla moich włosów seria Mega Sleek z masłem shea, który ma za zadanie zdyscyplinować i wygładzić niesforne, puszące się włosy i wtedy pomyślałam że właśnie tego im trzeba od kiedy były rozjaśniane mam problem z tym nieszczęsnym puszeniem się włosów.



Używałam ich w duecie dlatego opiszę je również razem. 





Idealnie gładkie i zdyscyplinowane włosy

Ten szampon powstał w oparciu o technologię 24HR Smooth Repair. Delikatnie oczyszcza włosy, nawilżając je i naprawiając wszystkie uszkodzenia. Świetnie dyscyplinuje fryzurę, przeciwdziałając puszeniu się włosów pod wpływem wilgoci. Zawiera ceramidy, które wnikają we włosy, wzmacniając je oraz masło shea, które wygładza i pokrywa włosy ochronym filtrem. To świetny kosmetyk dla niesfornych włosów, nadaje się do codziennego użytku.

Matrix Total Results Mega Sleek Shampoo szampon wygładzający włosy 300 ml

  • bogaty w masło shea i ceramidy
  • dyscyplinuje włosy
  • odżywia i regeneruje
  • technologia 24HR Smooth Repair
  • przeciwdziała puszeniu i elektryzowaniu się włosów





Gładkość i zdyscyplinowanie dla Twoich włosów

Odżywka powstała w oparciu o technologię 24HR Smooth Repair. Dzięki niej włosy są idealnie wygładzone i zdyscyplinowane. Zawartość masła shea i ceramidów sprawia, że stają się one miękkie i gładkie oraz zregenerowane. Lekka odżywka nie obciąża włosów i sprawia, że świetnie prezentują się na co dzień. To doskonały wybór dla puszących się włosów, które potrzebują mocnego wygładzenia.

Matrix Total Results Mega Sleek Conditioner odżywka wygładzająca włosy 300 ml

  • bogata w masło shea i ceramidy
  • dysycyplinuje włosy
  • odżywia i nawilża
  • odbudowuje zniszczenia
  • technologia 24HR Smooth Repair
  • przeciwdziała puszeniu i elektryzowaniu się włosów
  • nie obciąża fryzury
  • dobra do codziennego użytku


Zarówno szampon jak i odżywka mają bardzo przyjemne dla oka opakowania które ładnie prezentują się w łazience, solidne zamknięcie które bez problemu otwiera się mokrymi rękami, łatwe dozowanie produktu, oraz duża bo aż 300ml pojemność która zdecydowanie starczy na długo bo produkty te są bardzo wydajne wystarczy mała ilość na długie włosy. 

Zapach obu przyjemny typowy dla profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich uprzyjemnia używanie. Szampon myje bardzo dobrze, oczyszcza włosy skórę głowy nie podrażniając ani nie uczulając w żaden sposób, już przy samym myciu włosy są gładziutkie miękkie w dotyku, po użyciu odżywki efekt ten jeszcze się pogłębia. Odżywka jest gęściejsza ale bez problemu rozprowadza się ja na włosach. Duży plus też za to, że nie musimy jej trzymać na włosach długo, można więc śmiało używać ją przy codziennym myciu nawet wtedy gdy nie mamy zbyt wiele czasu nakładamy spłukujemy i gotowe. 

Byłam naprawdę szczerze zdziwiona gdy zobaczyłam efekt już po pierwszym użyciu ( przeważnie kosmetyki do włosów dają takie efekty dopiero przy dłuższym i regularnym stosowaniu. ) . Użyłam ich przed wyjściem na spotkanie nie miałam zbyt wiele czasu, szybka kąpiel wysuszenie włosów suszarką ( na codzień rzadko używam suszarki )  oraz prostowanie. Efekt był widoczny już w trakcie suszenia i rozczesywania - włosy rozczesane bezproblemowo, brak efektu napuszenia i ta miękkość w dotyku. A po wyprostowaniu efekt wow, włosy wyprostowane idealnie bez wystających kosmyków idealnie proste nawet u nasady nie obciążone i miękkie. 
Przy kolejnych użyciach efekt się utrzymuje, włosy są lśniące i odżywione jak po wizycie u fryzjera, póki co nie widzę aby włosy się do niego przyzwyczajały bądź efekt był mniejszy i mam nadzieję że tak się nie stanie, skóra głowy się nie przesusza, włosy nie są w żaden sposób obciążone. Zdecydowanie trafiają do ulubieńców tego lata. Do tego dochodzi atrakcyjna cena aktualnie za zestaw na stronie fryzomania.pl zapłacimy 45,84.

Ciekawi mnie czy używacie kosmetyków profesjonalnych do włosów? Mieliście styczność z kosmetykami tej marki? Chętnie poznam wasze zdanie na ich temat. 


Serię tą miałam okazję testować dzięki sklepowi Fryzomania.pl któremu dziękuję i na który was serdecznie zapraszam, wybór kosmetyków do włosów ( i nie tylko! ) ogromny, a ceny bardzo atrakcyjne. Dodatkowo możemy skorzystać z programu lojalnościowego dla zarejestrowanych klientów w którym dostajemy punkty za zakupy które możemy wymienić na rabaty w sklepie. 











14 komentarzy:

  1. Matrix bardzo lubię, chętnie wypróbuję te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie czasami z profesjonalnych kosmetyków poleci coś moja fryzjerka. Ale tej marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie miałam nic ten marki ale ogólnie to bardzo lubię ich kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowała bym ten duecik. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy duet, marka zupełnie mi nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z szamponami nie mogę eksperymentować, ale na odżywkę może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Puszące się włosy to mój problem i muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, ja nie znalam chyba tej marki. Chetnie wyprobuję inne rzeczy od nich, bo te Twoje produkty super, ale nie dla moich włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki, ale skoro rozczesują włosy to koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach, ale bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii ani sklepu, ale kosmetyki te wydają się bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale chętnie poznam lepiej . Świetna recenzja taka konkretna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie nam tej marki, ale bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia