niedziela, 20 stycznia 2019

Magic Rose Różany Tonik do twarzy Evree

Witajcie, ostatni przy okazji wpisu o denku, zastanawiałam się czemu jeszcze nie było tu recenzji tego o to tonika, który gości w mojej łazience już od naprawdę długiego czasu i stale kupuję nowe opakowanie gdy zużyje się poprzednie, nadrabiam więc zaległości i czas na recenzję mojego ulubieńca. 



Magic Rose Różany tonik do twarzy Evree

Evree różany tonik do twarzy wzmacnia skórę, poprawia jej kondycję i odmładza. Bezpośrednia aplikacja na twarz przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie. Formuła produktu składa się z wody różanej i kwasu hialuronowego. 
Woda różana tonizuje i przywraca naturalne pH. Wycisza zaczerwienienia. Wzmacnia naczynia krwionośne. 
Kwas hialuronowy zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i wygładzenie. 
Alantoina łagodzi, przynosi komfort, delikatnie napina skórę. 
W rezultacie cera będzie nawilżona, wzmocniona, ujednolicona i widocznie odmłodzona.


Skład: Aqua/Water, Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Panthenol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Geraniol, Citronellol.





Tonik ten stosuję dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę twarzy, jego zadaniem jest przywrócenie skórze naturalnego ph. Tonik ten ma bardzo wygodną aplikację w formie atomizera co jest dużym plusem nie musimy używać już płatków, spryskujemy twarz odświeżającą mgiełką i gotowe, ten sposób bardzo uprzyjemnia codzienną pielęgnację.  Butelka jest sporo bo ma aż 200ml co przy codziennym stosowaniu starcza na długo. Co do samej aplikacji tonik ma przyjemny różany zapach który bardzo lubię, delikatny nie duszący. Skład jest krótki, nie jest zły jedynie ma w sobie dwa konserwanty ale na moją skórę działa świetnie. No właśnie przejdźmy do najważniejszego czyli działania, polubiłam go za to że wspaniale łagodzi wszelkie podrażnienia i przy tym delikatnie nawilża skórę.  
Dla mnie robi wszystko to czego od niego oczekuję i spełnia swoje zadanie w stu procentach,  a do tego jest nie drogi bo kosztuje w okolicach 15zł zależnie od promocji. 

Miałyście z nim styczność? Polubiliście się? Jacy są wasi ulubieńcy w tej kategorii? 

16 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego toniku. Pierwszy raz go widzę na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również ten kosmetyk nie jest znany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie znam tego toniku 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o nim same dobre recenzje - muszę go w końcu spróbować:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam go wcześniej, ale chętnie przetestuję, jak będę mieć okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za różanymi kosmetykami więc ten raczej nie dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie coś dla mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. I love products with rose. I use a similar one!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, Im a new follower on your blog from gfc ...
    I hope you will be back ...
    www.dlkgzr.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego toniku, ale mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam styczności z tym tonikiem :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam na niego ochotę, ale jakoś jeszcze nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten tonik w "zapasach"i tak czeka na swoją kolej i czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki tej marki, ale tego toniku jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam wszystko od Evree, a w szczególności ten tonik - skarb!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dobre doświadczenia z kosmetykami Evree, ale tego toniku jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia