poniedziałek, 20 sierpnia 2018

SOLAR GEL + SOLAR GEL TOP COAT ODCIEŃ NR 10 REVERS COSMETICS

Witajcie, jako młoda mama wiadomo na nadmiar wolnego czasu nie narzekam, tak więc liczy się dla mnie każda minuta również w kwestii poświęcania czasu na zabiegi kosmetyczne. Swoją przygodę z hybrydami dopiero zaczynam tak więc wiadomo jak to na początku trochę czasu na zrobienie paznokci potrzebuję a teraz gdy maleńka śpi staram się wykorzystać każdą minutę.
Z pomocą tutaj przychodzą lakier Solar Gel , oraz Gel Top od marki #reverscosmetics  , który ma dać efekt hybrydy ale bez użycia lampy i w krótszym czasie, lakier ten utwardza się pod wpływem naturalnego słonecznego światła. Wcześniej nie słyszałam o tego typu lakierach dlatego bardzo mnie zaciekawiły.



Zarówno lakier Solar Gel jak i Solar Gel Top Coat mają pojemność 12 ml, przed zaaplikowaniem go należy przygotować płytkę standardowo jak przed hybrydą. Lakieru nałożyłam 2 cienkie warstwy oraz jedną warstwę Top Coat-u
i to w pełni wystarczyło aby pokryć płytkę paznokcia. Nakładanie było wygodne, lakier szybko schnie, należy pamiętać aby top nałożyć dopiero na wyschnięty lakier aby nie powstały smugi. Kolor bardzo mi się spodobał, nawet jedna z koleżanek sądziła że to właśnie hybryda. Producent obiecuje nam, że lakier utrzyma się 10 dni, niestety u mnie aż tak długo nie wytrzymał, ale dał radę w bardzo dobrej kondycji wytrzymać 6dni co uważam za dobry wynik jak na zwykły lakier które zwykle wytrzymywały u mnie ok 2 dni. No i wielki plus za szybkość zmywania lakieru, tutaj również wygrywa z hybrydą bo zmywamy go raz dwa zwykłym zmywaczem i po lakierze.



Zdecydowanie polecam każdemu kto chce odpocząć od hybryd czy żeli, oraz osobą które mają mało czasu na zabawę z paznokciami, a zależy im na dobry efekcie. A wy znacie te lakiery, lubicie? Czy może to dla was nowość?




15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt wyszedł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny odcień czerwieni:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego lakieru :) ładnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę skorzystać z tego patentu! :) Pokochałam hybrydę za jej trwałość i wcierane kolorowe proszki, ale raz, że robienie jej zajmuje dużo czasu i wymaga spotkania się z kimś z lampą, a dwa po zdjęciu hybrydy czasami moje paznokcie nie najlepiej sobie radziły.
    Jednak jestem troszeczkę rozczarowana, bo 6 dni to dla mnie zdecydowanie za mało - tyle wytrzymuje mi na paznokciach zwykły lakier. Hybrydę daje się nosić znacznie dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek lakieru :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze 6 dni to mnie nie zachwycił. U mnie na nogach tyle to trzyma się lakier z Inglota jak nie dodam utrwalacza. Dlaczego piszę o nogach, bo na rękach mam żele .
    Mimo to kolor śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. jednak zostanę przy hybrydach :P ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka jest mi zupełnie obca ;) Ładny efekt acz hybrydy totalnie skradły moje serce i na razie z nich nie zrezygnuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow kolor jest piękny. Marka nie znana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych lakierów, ale jak będzie okazja to przetestuję :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio ta marka stała się dość popularna, ale jeszcze nie miałam z nią styczności. 8 dni to całkiem dobry czas jak na zwykły lakier.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już starsze dzieci, a na wszystko mi czasu brakuje. Tego lakieru akurat nie znam , ale wypróbowałam podobny wiele lat temu, firmy niestety już nie pamiętam. Na razie robię odpoczynek od hybrydy więc może wrócę do lakierów tego typu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia