wtorek, 8 listopada 2011

La roche-posay, bellisa ;-)

Witajcie! W piątek zamówiłam na allegro osławiony żel firmy La Roche-Posay Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej czytałam o nim tyle pochlebnych opinii i wreszcie zdecydowałam się go kupić przy okazji zamówiłam jeszcze belisse cera i próbkę kremu również z la roche-posay.



Jestem pozytywnie nastawiona, chociaż jak to z moją cerą bywa może się okazać że poza przesuszeniem nie zrobi z moją buźką nic, bo jak dotąd żaden kosmetyk mi na dłuższą metę nie pomagał.. zazdroszczę szczęściarą które mają idealną cerę. ;) No cóż poczekamy zobaczymy.. a jak u was z takimi kosmetykami? Miałyście doczynienia z tą firmą ? A może polecacie inne produkty sprawdzające się przy cerze problemowej?

Pozdrawiam. ;*

2 komentarze:

  1. ja cerę mam fatalną :/
    a tę belissę łykałam :)buzi mi nie wysuszyła, ale czy jakoś pozytywnie zadziałała? raczej nie, po prostu nic się nie pogorszyło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też łykałam tą belissę. Na początku trochę mnie wysypało, ale potem miałam wrażenie, że radzi sobie z trądzikiem.

    OdpowiedzUsuń