czwartek, 30 czerwca 2011

Faramona Sweet Secret Czekoladowe Masło do Ciała - Ciemna czekolada i Orzech pistacji

Witajcie kochane! Dziś chciałam zrobić recenzję na temat mojego ukochanego masła do ciała z firmy Faramona z serii Sweet Secret, testowałam już wiele maseł ale zawsze wracam do niego, odkryłam go w grudniu 2009 i tak przyjaźnimy się do dziś. ;) No ale przejdźmy do rzeczy, zacznijmy od tego co pisze producent :
Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o gęstej, aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało.
Powstał na bazie ciemnej czekolady i orzechów pistacji, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, pozostawiając długotrwały, słodki zapach ciemnej czekolady z ekstrawagancką nutą orzechów pistacji. Regularne stosowanie czekoladowego masła do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura doskonale nawilża i odżywia, opóźniając procesy starzenia się skóry, a także ujędrnia, wygładza i wyszczupla ciało, zapewniając dobry nastrój i uczucie komfortu. 


Mnie to masło urzekło zapachem, tym który zostawia na skórze, uwielbiam wysmarować się nim po kąpieli i zapach czuję dosłownie w całym domu, pachnie delikatnie taką słodką czekoladką z orzechami a zapach utrzymuje się parę godzin, lubi go również mój mężczyzna, twierdzi że słodko pachnę. ;) W opakowaniu natomiast na początku zapach był dla mnie zbyt intensywny. Konsystencje moim zdaniem ma idealną ani zbyt gęstą ani wodnistą taką w sam raz. Czy wyszczupla ciało jak obicuje producent? Nie zauważyłam, ale też tego od niego nie oczekiwałam, dla mnie ma dobrze nawilżać i pozostawiać skórę gładką no i tu się sprawdza. Poza tym ma bardzo ładne poręczne opakowanie, i póki co jest moim ulubieńcem wśród masełek do ciała.

A jak wasze odczucia co do tego masłełka?

Pozdrawiam. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz