sobota, 14 maja 2011

1. Rozpoczynam blogowanie. :)

Witajcie!  Ostatnio coraz częściej będąc na zakupach wpadam do douglas-a , po pierwsze panie tam sprzedające są naprawdę miłe nie patrzą się krzywo podejrzewając każdego o chęć kradzieży itp. zawsze pierwsze mówią dzień dobry, uśmiechają się, doradzają w rossmanie tak miłej obsługi ( przynajmniej u mnie ) nigdy nie było, po drugie mają szafę Essence a ja wręcz uwielbiam te kosmetyki, są tanie i naprawdę fajne ( właśnie dziś miałam iść po pękacz z essence! znowu zapomniałam.. ) no i do każdego produktu zawsze dostaje jakąś próbkę, to drobnostka ale my kobiety bardzo takie drobnostki lubimy, przynajmniej ja lubię przetestować coś nowego zanim kupię. :)
Oto parę drobiazgów które ostatnio kupiłam : 






Wybaczcie jeżeli notka taka trochę chaotyczna itp, dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i powoli się uczę. :)

2 komentarze:

  1. Witamy witamy :)
    Też uwielbiam kosmetyki z firmy Essence.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego magnetycznego lakieru, pokażesz, jak prezentuje się na paznokciach?
    Też kupiłam tą szminkę, w tym samym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń